Gå til innhold

love life, trenger råd!

Anbefalte innlegg

Hylo: Ja. Jeg vet hva jeg snakker om ;)

Damer liker ikke intense gutter. Slik er det bare.

Legg merke til en ting:

Du skal møte et dyr, eks katt eller hund. Er du intens og skal passe på at de har det så godt hele tiden vil de ikke ha interesse av deg. Men er du derimot avslappet og lar de komme til deg, vil de hele tiden vende tilbake til deg fordi de liker og føler seg trygge hos deg. De føler nemmelig at de valgte deg og ikke omvendt ;)

Og slik er det med mennesker også. Dine beste venner har du et avslappet forhold til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehehe, tror ikke hun oppfatter meg som en taper. som nevnt her, så er vi omtrent alltid sammen (på godt og ond), og vi har det sinnsykt kult sammen! :) Og hun sa at hvis vi bare hadde vært over 18 hadde hun fridd til meg for lenge siden :love: Derfor vil jeg ikke ødelegge det med noe så teit som dette.. så jeg lar det gå utover dere istedetfor jeg :p

Lenke til kommentar

''

Du skal møte et dyr, eks katt eller hund.

Schærschten min er da ikke noe dyr da, har heller ikke tenkt å sammenlikne eller behandle henne som et :p

Men ja, for å være ærlig tror jeg hun er den rette :) Vi har det jo alltid supert og kan aldri huske en ordentlig krangel, ingen diskusjon som ikke har endt i stor god klem etterpå :) hehe. Er en del som møter den rette i ung alder faktisk. :)

Lenke til kommentar

jeg behandler dyr veldig pent jeg.. men for å si det sånn er jeg ikke lik mot kjæresten som marsvinet mitt :p Trenger ikke mate henne, plukke opp bæsjen, renset buret hennes, tørke av tisset, vaske pelsen (i will say no more). :)

Forresten.. "schærschten" er sånn folk flest uttaler ordet "kjæresten".. ihvertfall hvis man er under 40 ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...