Ni kon Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Hylo: Ja. Jeg vet hva jeg snakker om Damer liker ikke intense gutter. Slik er det bare. Legg merke til en ting: Du skal møte et dyr, eks katt eller hund. Er du intens og skal passe på at de har det så godt hele tiden vil de ikke ha interesse av deg. Men er du derimot avslappet og lar de komme til deg, vil de hele tiden vende tilbake til deg fordi de liker og føler seg trygge hos deg. De føler nemmelig at de valgte deg og ikke omvendt Og slik er det med mennesker også. Dine beste venner har du et avslappet forhold til. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 hehehe, tror ikke hun oppfatter meg som en taper. som nevnt her, så er vi omtrent alltid sammen (på godt og ond), og vi har det sinnsykt kult sammen! Og hun sa at hvis vi bare hadde vært over 18 hadde hun fridd til meg for lenge siden Derfor vil jeg ikke ødelegge det med noe så teit som dette.. så jeg lar det gå utover dere istedetfor jeg Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 vent til hun treffer en annen. Din verden faller i grus... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 vent til hun treffer en annen. Din verden faller i grus... Du sier så mange snille ting du... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 vent til hun treffer en annen. Din verden faller i grus... Selv om du ikke har møtt den rette ennå, så kan kanskje han ha gjort det for det. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) japp 14 år og funnet den rette. sikker på at denne tråden ikke skulle vært under humor? Endret 16. juli 2005 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg er 17 år, og mener selv at jeg har funnet den rette.. så hysht oivind_dahle.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 japp 14 år og funnet den rette. sikker på at denne tråden ikke skulle vært under humor? Han er 16. Det skjer ikke ofte, men det har fortsatt skjedd. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Du er for intens og vil bli oppfattet som taper av dama di snart. Slapp av, gi faen og la hun komme til deg.... ^^ Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 '' Du skal møte et dyr, eks katt eller hund. Schærschten min er da ikke noe dyr da, har heller ikke tenkt å sammenlikne eller behandle henne som et Men ja, for å være ærlig tror jeg hun er den rette Vi har det jo alltid supert og kan aldri huske en ordentlig krangel, ingen diskusjon som ikke har endt i stor god klem etterpå hehe. Er en del som møter den rette i ung alder faktisk. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Schærschten min er da ikke noe dyr da, har heller ikke tenkt å sammenlikne eller behandle henne som et Og hvordan behandler man dyr? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Schærschten min er da ikke noe dyr da, har heller ikke tenkt å sammenlikne eller behandle henne som et Og hvordan behandler man dyr? Slapp litt av, Stine. Han behandler sikkert dyr pent og. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Hvis du skriver "schærschten" èn eneste gang til så blir det månelyst her. Endret 16. juli 2005 av HalTan Lenke til kommentar
hylo Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Hvis du skriver "schærschten" èn eneste gang til så blir det månelyst her. :!: HalTan. Den kunne du spart deg for, men alikevel, den var litt festelig. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Hvis du skriver "schærschten" èn eneste gang til så blir det månelyst her. Det er vel ikke hans feil at han lesper litt! OT: Husk at det er ganske normalt å drikke når man er rundt 16, selv om ikke alle liker det. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 jeg behandler dyr veldig pent jeg.. men for å si det sånn er jeg ikke lik mot kjæresten som marsvinet mitt Trenger ikke mate henne, plukke opp bæsjen, renset buret hennes, tørke av tisset, vaske pelsen (i will say no more). Forresten.. "schærschten" er sånn folk flest uttaler ordet "kjæresten".. ihvertfall hvis man er under 40 Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Forresten.. "schærschten" er sånn folk flest uttaler ordet "kjæresten".. ihvertfall hvis man er under 40 Og/Eller folk som sliter litt med S-lyder... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Forresten.. "schærschten" er sånn folk flest uttaler ordet "kjæresten".. ihvertfall hvis man er under 40 Nei. "schærschten" er et ord forbeholdt påhengstøfler og superduperkoZem0zete überoffentlige nyforelska fjortiser med èn ting på hjernen. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Evt Osloboere på 80-tallet. Ta 're kuli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå