Marius_EV Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Skulle gjerne hatt litt kritikk på disse bildene. De er tatt med et Nikon Coolpix 3700, kostet vel 3000kr nytt, nå koster de sikkert halvparten. Dere må gjerne "fikle" med bildene. Og ja, jeg er amatør. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Meget flott bilder! Syns de var meget flotte de bildene av himmelen slik solen skinner gjennom skyene, og også det bildet fra den fontenen (?) så veldig flotte ut. Spesielt slik du har greid å "fryse" bevegelsen. Lenke til kommentar
Superbra Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Når det gjelder de øverste 7 bildene, så mener jeg du kunne tatt deg bedre tid til å tenke mer bakrunn. Bakgrunnen blir litt for dominerende spesielt på de 3 øverste. I tillegg (vet ikke om mulig) ville jeg stillt inn kameraet på kortere lukkertid, eller større blenderåpning (igjen, vet ikke om du kan) slik at fokusområdet blir mindre. På bildene med vannsøylen synes jeg ideén forsåvidt er god, men du mangler en bakgrunn som gjør bildet til noe ekstra spesielt. Uansett, stå på, det er ved å leke man blir bedre! Endret 21. juli 2005 av Superbra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå