Gå til innhold

Spillverket.no: Skal Gamer.no anmelde Bloodrayne 2? (PC)

Anbefalte innlegg

Jeg snuset litt på Bloodrayne 2 i dag, da jeg synes å ha spilt en demo for en god stund siden.

Da fant jeg ut at PS2- og Xbox versjonen allerede har kommet ut (for lenge siden), mens PC-versjonen enda har noen dager på seg (tror det var 30. August eller noe sånn).

Anyways, det jeg lurer på er om dere skal komme med en omtale av PC-versjonen til spillet.

Grunnen til at jeg lurer er fordi dere ikke har kommet med så mye som en sniktitt til PS2- og Xbox versjonen.

Er litt interessert i dette spillet, da jeg synes demoen hadde en god del kule moves, fin grafikk og fysikk, og plenty med forskjellige muligheter til å rive opp fiendene i bittesmå biter. :D

Takk for svar. :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For leeeeeeeeenge siden. Den var tilogmed på coverdisc'en til PCGamer for flere mnd siden. Ganske fancy. Veldig mye nye komboer i slåssinga, penere grafikk og enda mere slutty klær på Rayne. Men du må ha sansen for å lære deg komboer av typen up+up+down+down+fire+down+jump (mega biff kick). Sånt funker best med gamepad, som jo kan kjøpes til PC'r også. Pluss at det er EKSTREMT mye slåssing, altså hamring på flere fiender samtidig mens man prøver å huske noen av de kule komboene, ellers blir det bare å hamre venstre musknapp og håpe på det beste.

Let på www.avault.com for å finne demoen.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

BloodRayne 2 er ikke lansert i Europa/Norge, og Vivendi har heller ikke offentliggjort noen lanseringsdato enda. Ba om en oppdatering for en uke siden, men det var fremdeles "ikke fastsatt". De kunne ikke engang bekrefte om spillet kom før jul. Når PAL-versjonen av spillet havner i butikkene i Norge skal vi naturligvis anmelde det.

Lenke til kommentar
BloodRayne 2 er ikke lansert i Europa/Norge, og Vivendi har heller ikke offentliggjort noen lanseringsdato enda. Ba om en oppdatering for en uke siden, men det var fremdeles "ikke fastsatt". De kunne ikke engang bekrefte om spillet kom før jul. Når spillet havner i butikkene i Norge skal vi naturligvis anmelde det.

Men hvorfor anmeldte dere ikke PS2- og Xbox versjonen av spillet?

Lenke til kommentar
[iC,16/07/2005 : 16:29]
BloodRayne 2 er ikke lansert i Europa/Norge, og Vivendi har heller ikke offentliggjort noen lanseringsdato enda. Ba om en oppdatering for en uke siden, men det var fremdeles "ikke fastsatt". De kunne ikke engang bekrefte om spillet kom før jul. Når PAL-versjonen av spillet havner i butikkene i Norge skal vi naturligvis anmelde det.

Fordi (som jeg nettopp forklarte, og som du siterer meg på) spillet ikke er lansert.

Lenke til kommentar
[iC,16/07/2005 : 16:29]

Fordi (som jeg nettopp forklarte, og som du siterer meg på) spillet ikke er lansert.

Å ja. Jeg trodde du mente at bare PC-versjonen ikke var lansert enda.

Forresten litt snodig at det skal ta over et halvt år fra utgivelsen i USA til utgivelsen i Europa.

Det må da nesten bli som en oppfordring til anskaffelse av piratversjonen. :hmm:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC' date=16/07/2005 : 18:10]
Merkelig at demoen er ute. Fileplanet eller Gamespot har jo ikke hatt noe som helst skriverier om det. Kanskje det er eksclusive til Avault da .

Demoen kom ut i november i fjor: http://gamer.no/art.php?articleId=11668

Ja, og den fulle PC-versjonen er jo også allerede ferdig, er den ikke?

Det stemmer. Tror den ble ferdig i starten av denne måneden. Amerikansk lansering er satt til 26. juli.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...