Gå til innhold

K-Lan på Kolvereid i Nærøy


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Linja ligger mellom 1 og 2 mbit.

Eneste linja kan brukes til er å surfe på nett med, samt bruke MSN o.l.

Nedlastingsprogs som DC++, limewire o.l fungerer da ikke.

Steam fungerer heller ikke, men offline modus går an. Vet ikke helt om arrangør ber oss om å stille opp med piratkopiert materiale, eller slike kjøpte greier?

Lenke til kommentar
noe jeg sikkert gjør;)

Hvordan greier du det?

jeg har en skikkelig dårlig hukommelse.... har en tendens til å huske ting på en annen måte enn den måten de skjedde på :dribble: ..... det fører til at jeg har en tendens til at jeg utaler meg om ting jeg ikke har peiling på, selv om jeg egentlig. burde ha det...

 

 

 

 

 

 

f*** må slutte å sniffe lim

Lenke til kommentar
noe jeg sikkert gjør;)

Hvordan greier du det?

jeg har en skikkelig dårlig hukommelse.... har en tendens til å huske ting på en annen måte enn den måten de skjedde på :dribble: ..... det fører til at jeg har en tendens til at jeg utaler meg om ting jeg ikke har peiling på, selv om jeg egentlig. burde ha det...

 

 

 

 

 

 

f*** må slutte å sniffe lim

Hehe ja.

Lenke til kommentar
Hehe.....ja....den var da grei den, men det med rorbua passer kansje ikke inn..... :p ....hehe :!:

Der tar du nok desverre feil, Rorbua står der i sitt rette element, Neptic Lan skremmer jo bort både store og små for å si det mildt.

Den plakaten var grei.

 

Du har helt rett i att Neptic skremmer bort både store og små tøbbi.

 

Skal spørre ytringen om de kan sponse oss med noen utskrifter av den plakaten jeg... ;)

Lenke til kommentar
Der tar du nok desverre feil, Rorbua står der i sitt rette element, Neptic Lan skremmer jo bort både store og små for å si det mildt.

 

Ja, det er nå som man ser det.......Többi: Hvorfor er du sånn i mot Neptic LAN???? De blir ikke noe bedre av at du holder på og hakke på dem hele tiden...

 

La de få tid så blir de vell de beste i namdalen... :cool:

Lenke til kommentar
Der tar du nok desverre feil, Rorbua står der i sitt rette element, Neptic Lan skremmer jo bort både store og små for å si det mildt.

 

Ja, det er nå som man ser det.......Többi: Hvorfor er du sånn i mot Neptic LAN???? De blir ikke noe bedre av at du holder på og hakke på dem hele tiden...

 

La de få tid så blir de vell de beste i namdalen... :cool:

Jeg er ikke akkurat imot dem, men jeg mener at de burde bli litt eldre før de hiver seg ut i noe som dette. Kan jo utifra deres webside se at de kunne trengt noen gode råd.

Lenke til kommentar
Der tar du nok desverre feil, Rorbua står der i sitt rette element, Neptic Lan skremmer jo bort både store og små for å si det mildt.

 

Ja, det er nå som man ser det.......Többi: Hvorfor er du sånn i mot Neptic LAN???? De blir ikke noe bedre av at du holder på og hakke på dem hele tiden...

 

La de få tid så blir de vell de beste i namdalen... :cool:

Jeg er ikke akkurat imot dem, men jeg mener at de burde bli litt eldre før de hiver seg ut i noe som dette. Kan jo utifra deres webside se at de kunne trengt noen gode råd.

Jo tidligere, jo bedre többi ;););)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...