BigJackW Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 noe jeg sikkert gjør;) Hvordan greier du det? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Linja ligger mellom 1 og 2 mbit. Eneste linja kan brukes til er å surfe på nett med, samt bruke MSN o.l. Nedlastingsprogs som DC++, limewire o.l fungerer da ikke. Steam fungerer heller ikke, men offline modus går an. Vet ikke helt om arrangør ber oss om å stille opp med piratkopiert materiale, eller slike kjøpte greier? Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 noe jeg sikkert gjør;) Hvordan greier du det? jeg har en skikkelig dårlig hukommelse.... har en tendens til å huske ting på en annen måte enn den måten de skjedde på ..... det fører til at jeg har en tendens til at jeg utaler meg om ting jeg ikke har peiling på, selv om jeg egentlig. burde ha det... f*** må slutte å sniffe lim Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Det ordner seg nok.....Don`t worry, be happy Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 noe jeg sikkert gjør;) Hvordan greier du det? jeg har en skikkelig dårlig hukommelse.... har en tendens til å huske ting på en annen måte enn den måten de skjedde på ..... det fører til at jeg har en tendens til at jeg utaler meg om ting jeg ikke har peiling på, selv om jeg egentlig. burde ha det... f*** må slutte å sniffe lim Hehe ja. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Å sniffe lime er vell ikke serlig smart k_wannebo???? hehe :!: Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Hallo...Er det helt daff inpå her nå eller???? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) På tide å skaffe folk! NB! Har ikke all verden til Skills i PCS enda! NB! Weri haij resolusjon pic! Endret 24. juli 2005 av Tøbbi Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Hehe.....ja....den var da grei den, men det med rorbua passer kansje ikke inn..... ....hehe :!: Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Hehe.....ja....den var da grei den, men det med rorbua passer kansje ikke inn..... ....hehe :!: Der tar du nok desverre feil, Rorbua står der i sitt rette element, Neptic Lan skremmer jo bort både store og små for å si det mildt. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Hehe.....ja....den var da grei den, men det med rorbua passer kansje ikke inn..... ....hehe :!: Der tar du nok desverre feil, Rorbua står der i sitt rette element, Neptic Lan skremmer jo bort både store og små for å si det mildt. Den plakaten var grei. Du har helt rett i att Neptic skremmer bort både store og små tøbbi. Skal spørre ytringen om de kan sponse oss med noen utskrifter av den plakaten jeg... Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Der tar du nok desverre feil, Rorbua står der i sitt rette element, Neptic Lan skremmer jo bort både store og små for å si det mildt. Ja, det er nå som man ser det.......Többi: Hvorfor er du sånn i mot Neptic LAN???? De blir ikke noe bedre av at du holder på og hakke på dem hele tiden... La de få tid så blir de vell de beste i namdalen... Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Der tar du nok desverre feil, Rorbua står der i sitt rette element, Neptic Lan skremmer jo bort både store og små for å si det mildt. Ja, det er nå som man ser det.......Többi: Hvorfor er du sånn i mot Neptic LAN???? De blir ikke noe bedre av at du holder på og hakke på dem hele tiden... La de få tid så blir de vell de beste i namdalen... Jeg er ikke akkurat imot dem, men jeg mener at de burde bli litt eldre før de hiver seg ut i noe som dette. Kan jo utifra deres webside se at de kunne trengt noen gode råd. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Der tar du nok desverre feil, Rorbua står der i sitt rette element, Neptic Lan skremmer jo bort både store og små for å si det mildt. Ja, det er nå som man ser det.......Többi: Hvorfor er du sånn i mot Neptic LAN???? De blir ikke noe bedre av at du holder på og hakke på dem hele tiden... La de få tid så blir de vell de beste i namdalen... Jeg er ikke akkurat imot dem, men jeg mener at de burde bli litt eldre før de hiver seg ut i noe som dette. Kan jo utifra deres webside se at de kunne trengt noen gode råd. Jo tidligere, jo bedre többi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå