BigJackW Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Support og retur: Telefon: 33 47 14 40 Åpent 09-16 (lørdag stengt) Derre e kabnsje nomre t Komplett(deinn gammle sjappa) Det var ikke nr. til den gamle komplett.no sjappa, men jeg snakket med de på komplett.no. De sa at det var datakjeden.no, og det var det. Jeg ringte dit å da sa damen i telefonen: "Velkommen til Datakjeden.no, den gamle komplett butikken" eller noe sånt. Endret 19. juli 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Er disse reglene greie: * Ikke lov å røyke drikke eller benytte andre rusmidler i lokalet. * Alt medbrakt utstyr er ikke vårt ansvar. Neptic Lan fraskriver seg alt ansvar ved tyveri osv. * Stereoanlegg er ikke lovlig å medbringe. (små pc høytalere er lov, men headset er å anbefale) * Hærverk på lokalets utstyr eller andres utstyr vil føre til erstatningskrav og eventuelt politianmeldelse. JA Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 E du ijnpå no, sømliøy??? Duh kainn reng dit å høyr dah vettdu Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 E du ijnpå no, sømliøy???Duh kainn reng dit å høyr dah vettdu DAa, jeg må jo sende mail da, og det har jeg gjort. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Support og retur: Telefon: 33 47 14 40 Åpent 09-16 (lørdag stengt) Derre e kabnsje nomre t Komplett(deinn gammle sjappa) Det var ikke nr. til den gamle komplett.no sjappa, men jeg snakket med de på komplett.no. De sa at det var datakjeden.no, og det var det. Jeg ringte dit å da sa damen i telefonen: "Velkommen til Datakjeden.no, den gamle komplett butikken" eller noe sånt. Skjønner ikke helt hva du mente her. Du går jo i ring! Du sier at det ikke var rett nummer, men komplett sa at det var rett nummer, så ringte du og fikk svar fra den butikken du lette etter? BTW: Paller og sponplater brukes følgende: Paller som føtter og sponplatene som... plater (hvor man har PC'er, skjermer, osv). Du kan ha en palle på hver ende av bordet, men det smarteste er å ha en på hver ende I TILLEGG TIL en på midten, slik at du får maksimal støtte. Pass forresten også på at de ikke er råtne eller ustødige, for faller de sammen kan dere få en kraftig smekk på pungen så den blir rød i månedsvis. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 [iC' date=19/07/2005 : 13:59] Support og retur: Telefon: 33 47 14 40 Åpent 09-16 (lørdag stengt) Derre e kabnsje nomre t Komplett(deinn gammle sjappa) Det var ikke nr. til den gamle komplett.no sjappa, men jeg snakket med de på komplett.no. De sa at det var datakjeden.no, og det var det. Jeg ringte dit å da sa damen i telefonen: "Velkommen til Datakjeden.no, den gamle komplett butikken" eller noe sånt. Skjønner ikke helt hva du mente her. Du går jo i ring! Du sier at det ikke var rett nummer, men komplett sa at det var rett nummer, så ringte du og fikk svar fra den butikken du lette etter? BTW: Paller og sponplater brukes følgende: Paller som føtter og sponplatene som... plater (hvor man har PC'er, skjermer, osv). Du kan ha en palle på hver ende av bordet, men det smarteste er å ha en på hver ende I TILLEGG TIL en på midten, slik at du får maksimal støtte. Pass forresten også på at de ikke er råtne eller ustødige, for faller de sammen kan dere få en kraftig smekk på pungen så den blir rød i månedsvis. Pass forresten også på at de ikke er råtne eller ustødige, for faller de sammen kan dere få en kraftig smekk på pungen så den blir rød i månedsvis. LOL. Ja den var god. :!: DEt nr. som play`ern var feil. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Men du har fått rett nummer nå? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 [iC' date=19/07/2005 : 14:17] Men du har fått rett nummer nå? Ja det har jeg, jeg har ringt de også, men de sa at jeg måtte sende mail=) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Vær formell i det brevet, og føy til en del sånne smiske-saker som "vi prøver å arrangere bygdas første dataparty, men vi sliter litt med å få tak i noen ting, siden det ikke er så vanlig for folk her i bygda å låne vekk ting...", osv osv. Lenke til kommentar
JO1 Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 får se om jeg kommer Pappa bor jo på "kolvere" så ..kansje jeg får med meg clanen min PIP...men vi kommer bare viss det er wc3 compo !!!... Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Merker at det virkelig oser erfaring av disse LAN-gutta som arrangerer. Anbefaler at dere legger opp greia litt mer profesjonellt. Tips: Dato for lanet? Folk vet jo ikke eksakt dato for kolvereiddagene. Hvor stor del av hallen har dere leid? Folk må jo få litt mer info om hva som vil skje på lanet. Blir det internettforbindelse? Dere bør sette opp litt info for eventuelle nybegynnere som kanskje ikke vet om pcen deres duger. Ang salg av godteri og brus. Ikke spørr om folk ønsker dette, hvis dere gjennomfører dette salget så bør dere iallefall ha noen råe priser som forhåpentligvis slår prisene på butikken som ligger ett steinakst unna, noe annet er vel ikke særlig lurt. Registreringa bør vel heller foregå slik at man sender mail til dere som arrangerer. Ville nok ha vært mer bestemt på måten dere viser at dere skal arrangere lanet på. Ikke still oss spørsmål, dere skal gi oss nok info til at vi selv ikke har noen! Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 20. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2005 Tips:Dato for lanet? Folk vet jo ikke eksakt dato for kolvereiddagene. Hvor stor del av hallen har dere leid? Folk må jo få litt mer info om hva som vil skje på lanet. Blir det internettforbindelse? Dere bør sette opp litt info for eventuelle nybegynnere som kanskje ikke vet om pcen deres duger. Ang salg av godteri og brus. Ikke spørr om folk ønsker dette, hvis dere gjennomfører dette salget så bør dere iallefall ha noen råe priser som forhåpentligvis slår prisene på butikken som ligger ett steinakst unna, noe annet er vel ikke særlig lurt. Registreringa bør vel heller foregå slik at man sender mail til dere som arrangerer. Der har du det Sømliøy!!!!!!!! Enig Tøbbi......Vi får jo ikke vite noe generelt...... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Merker at det virkelig oser erfaring av disse LAN-gutta som arrangerer.Anbefaler at dere legger opp greia litt mer profesjonellt. Tips: Dato for lanet? Folk vet jo ikke eksakt dato for kolvereiddagene. Hvor stor del av hallen har dere leid? Folk må jo få litt mer info om hva som vil skje på lanet. Blir det internettforbindelse? Dere bør sette opp litt info for eventuelle nybegynnere som kanskje ikke vet om pcen deres duger. Ang salg av godteri og brus. Ikke spørr om folk ønsker dette, hvis dere gjennomfører dette salget så bør dere iallefall ha noen råe priser som forhåpentligvis slår prisene på butikken som ligger ett steinakst unna, noe annet er vel ikke særlig lurt. Registreringa bør vel heller foregå slik at man sender mail til dere som arrangerer. Ville nok ha vært mer bestemt på måten dere viser at dere skal arrangere lanet på. Ikke still oss spørsmål, dere skal gi oss nok info til at vi selv ikke har noen! DAa Tøbbi viss du leser hele topicken så finner du ut om det blir internett. Dato for k-lan er Torsadag 11. kl 15.00 - > Lørdag 13. 15.00 i August!? Endret 20. juli 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 20. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2005 Merker at det virkelig oser erfaring av disse LAN-gutta som arrangerer.Anbefaler at dere legger opp greia litt mer profesjonellt. Tips: Dato for lanet? Folk vet jo ikke eksakt dato for kolvereiddagene. Hvor stor del av hallen har dere leid? Folk må jo få litt mer info om hva som vil skje på lanet. Blir det internettforbindelse? Dere bør sette opp litt info for eventuelle nybegynnere som kanskje ikke vet om pcen deres duger. Ang salg av godteri og brus. Ikke spørr om folk ønsker dette, hvis dere gjennomfører dette salget så bør dere iallefall ha noen råe priser som forhåpentligvis slår prisene på butikken som ligger ett steinakst unna, noe annet er vel ikke særlig lurt. Registreringa bør vel heller foregå slik at man sender mail til dere som arrangerer. Ville nok ha vært mer bestemt på måten dere viser at dere skal arrangere lanet på. Ikke still oss spørsmål, dere skal gi oss nok info til at vi selv ikke har noen! DAa Tøbbi viss du leser hele topicken så finner du ut om det blir internett. Dato for k-lan er Torsadag 11. kl 15.00 - > Lørdag 13. 15.00 i August!? Vel, nå tenkte jeg på siden deres. Folk stikker jo ikke til ett forum for å sjekke om det er internett på ett lan liksom. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2005 Merker at det virkelig oser erfaring av disse LAN-gutta som arrangerer.Anbefaler at dere legger opp greia litt mer profesjonellt. Tips: Dato for lanet? Folk vet jo ikke eksakt dato for kolvereiddagene. Hvor stor del av hallen har dere leid? Folk må jo få litt mer info om hva som vil skje på lanet. Blir det internettforbindelse? Dere bør sette opp litt info for eventuelle nybegynnere som kanskje ikke vet om pcen deres duger. Ang salg av godteri og brus. Ikke spørr om folk ønsker dette, hvis dere gjennomfører dette salget så bør dere iallefall ha noen råe priser som forhåpentligvis slår prisene på butikken som ligger ett steinakst unna, noe annet er vel ikke særlig lurt. Registreringa bør vel heller foregå slik at man sender mail til dere som arrangerer. Ville nok ha vært mer bestemt på måten dere viser at dere skal arrangere lanet på. Ikke still oss spørsmål, dere skal gi oss nok info til at vi selv ikke har noen! DAa Tøbbi viss du leser hele topicken så finner du ut om det blir internett. Dato for k-lan er Torsadag 11. kl 15.00 - > Lørdag 13. 15.00 i August!? Vel, nå tenkte jeg på siden deres. Folk stikker jo ikke til ett forum for å sjekke om det er internett på ett lan liksom. Wahahaha! De har ikke skrevet det opp på nettsiden deres! :!: Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Nå har je oppdatert sida vår. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Blir det arrangert WC3TFT 1on1 compo? Og hvilken fart blir det på linja? Ikke bare si at det blir det samme som klubben og kulturhuset, ikke alle som bor på Kolvereid og vet sånt. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Blir det arrangert WC3TFT 1on1 compo?Og hvilken fart blir det på linja? Ikke bare si at det blir det samme som klubben og kulturhuset, ikke alle som bor på Kolvereid og vet sånt. Jeg vet ikke 100% sikkert hvor rask linje det er. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 den internettlinja som er på klubben er jo ikke så jævli rask (rundt 1mbit tror jeg)... og i tillegg så går den gjennom massevis av firewalls, rutere og crap som begrenser muligheten til å spille enkelte online spill og det går ikke ann å laste ned filer heller.. hvis jeg ikke husker feil (noe jeg sikkert gjør;) ) så funket ikke steam der .. ... men k-lan har jo aldri vært kjent for bra linje uansett. og det blir vel mer lan spilling alikevell... et problem som kan komme for enkelte er at maskina til en eller annen tulling går til hælv**** og må formatere... da er det greit å ha internett for å laste ned drivere og stæsj... når det gjelder stoler og bord så huske jeg ikke hvor vi fikk tak i dette... men det burde ikke være et problem... barneskolen, ungdomskolen og kulturhuset.. også mulig at det står noe stæsj oppe i "Gammelbanken" paller og sponplater funker fint... problemet er at jeg tror ikke dere finner noen som vil låne dere sponplater... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 22. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2005 Vel, da kom ikke jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå