Gå til innhold

K-Lan på Kolvereid i Nærøy


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe.... årets store happening.... får håp dåkk slår fjordårets deltagelse, med heile 35 pca :!:

 

jaja... rækna me eg tar meg ein tur... no når det e adsl på kolvre så rækna eg me d bli internætt å greier i år...kanskje få t ei 10mblinje :p no som det e adsl her å greier...va greie nok premia å egentli...vess vi ser i forhold til størrelse på lanet...

 

her e forslag t konkuransa

 

CSS (lika ikke 1.6)

 

BF2

 

deathmatch på quake 3 va stor slager i fjor da.

 

 

takk til alle som gir en lang f... i å skrive hvor mange stavefel jeg har og hvor stykkt det er å skrive haltrøndersk... dette er ikke en norskstil

 

:cool:

Lenke til kommentar

hehe.... tror ikke d har vært så mange på k-lan noen gang... har dere mange påmeldte?

tror vi hadde så mange som 40 påmeldte sist gang jeg arrangerte i nærøyhallen. Men selvsagt var d ca 5 stk som ikke kom. Dere kan få til 40stk på lanet. Men jeg ville ikke ha satt det som et krav for at dere skal arrangere. Er det økonomiske grunner til dette eller er det noe kolvereiddagskomiteen har funnet på? Dem kom med noen sånne krav da vi arrangerte :!: sa bare at det kunne dem bare glemme. :yes:

Lenke til kommentar

Det er økonomiske krav som gjør det. Det har ikke noe med kolvereiddagskomiteen, det er også et krav om att vi må ha svitsjer, vi har en 24porter. men vi må jo ha flere. Vi oppfordrer derfor alle som har svitsjer til å ta de med. Hvor my tok dere i inngang da dere arrangerte`?

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar
Det er økonomiske krav som gjør det. Det har ikke noe med kolvereiddagskomiteen, det er også et krav om att vi må ha svitsjer, vi har en 24porter. men vi må jo ha flere. Vi oppfordrer derfor alle som har svitsjer til å ta de med. Hvor my tok dere i inngang da dere arrangerte`?

Haha, så bra. Crew ber private folk om å ta med egne switcher! :!:

 

Ærlig talt, har dere ikke hørt om sponsor? Dere kan jo til og med spørre databutikken (eller hva den sjappa heter, den gamle Komplett-sjappa) om dere kan bli sponset.

 

Vi har arrangert flere LAN, og vi har nå fått sponset det aller meste.

 

TG får jo omtrent sponset alt, de!

Lenke til kommentar
Det er økonomiske krav som gjør det. Det har ikke noe med kolvereiddagskomiteen, det er også et krav om att vi må ha svitsjer, vi har en 24porter. men vi må jo ha flere. Vi oppfordrer derfor alle som har svitsjer til å ta de med. Hvor my tok dere i inngang da dere arrangerte`?

husker ikke.. tror vi har vert nede i 75... første året vi arrangerte kosta d 150 (litt dyrt)

jeg har en 24porters switch liggende å slenge...dere burde skaffe alt utstyret i god tid..

 

men vi fikk jo sponsa dritmye stæsj av noe ungdomsarbeidercrapopplegg... dem betalte en bestilling på komplett på ca 5000kr.....bare bala om at vi ville ordne et rusfritt arrangemang og greier for ungdom....

 

tror ikke det kommer til å gå rundt for dere hvis dere må ha 40stk... vi fikk kolvereiddagskomiteen til å sponse leie av hallen.... og da var d ikke så mange utgifter igjen egentlig....

 

åssn blir det med internett??... burde klare å få til internett nå som det er adsl og greier på kolvereid .... :yes:

Lenke til kommentar
Det er økonomiske krav som gjør det. Det har ikke noe med kolvereiddagskomiteen, det er også et krav om att vi må ha svitsjer, vi har en 24porter. men vi må jo ha flere. Vi oppfordrer derfor alle som har svitsjer til å ta de med. Hvor my tok dere i inngang da dere arrangerte`?

husker ikke.. tror vi har vert nede i 75... første året vi arrangerte kosta d 150 (litt dyrt)

jeg har en 24porters switch liggende å slenge...dere burde skaffe alt utstyret i god tid..

 

men vi fikk jo sponsa dritmye stæsj av noe ungdomsarbeidercrapopplegg... dem betalte en bestilling på komplett på ca 5000kr.....bare bala om at vi ville ordne et rusfritt arrangemang og greier for ungdom....

 

tror ikke det kommer til å gå rundt for dere hvis dere må ha 40stk... vi fikk kolvereiddagskomiteen til å sponse leie av hallen.... og da var d ikke så mange utgifter igjen egentlig....

 

åssn blir det med internett??... burde klare å få til internett nå som det er adsl og greier på kolvereid .... :yes:

Jeg skal på kulturhuset og spørre om hvordan det blir med nett, hvor rask.

Vi har funnet ut at vi ikke trenger 40 for at vi skal arrangere. :thumbup:

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar

Rådhuset på Levanger ga oss switcher en gang, husker jeg. De hadde massevis. Prøv å spørre rådhuset deres. Dere aner ikke hvor mye ting og tang de har som de ikke bruker.

 

Husk LAN er jo noe som er sosialt, og det bringer jo folk sammen, så det er jo kultur i det! :) (si det, og smisk litt mer, så kan det hende at dere FÅR switchene! :p )

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC,18/07/2005 : 14:53]
Du k_wannebo, hvordan skaffet dere bord og stoler?

De fleste bruker sponplater og paller som bord.

Dette sponser ofte butikk-kjeder som Byggmakker og Maxbo.

Bare ta en telefon og spør. ;)

Jeg skal ta en telefon, men kan du vise meg ei tegning elelr et blide som viser hvordan de setter opp pallene osv, hva med stoler?

 

Er disse reglene greie:

* Ikke lov å røyke drikke eller benytte andre rusmidler i lokalet.

 

* Alt medbrakt utstyr er ikke vårt ansvar. Neptic Lan fraskriver seg alt ansvar ved tyveri osv.

 

* Stereoanlegg er ikke lovlig å medbringe. (små pc høytalere er lov, men headset er å anbefale)

 

* Hærverk på lokalets utstyr eller andres utstyr vil føre til erstatningskrav

og eventuelt politianmeldelse.

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...