TrashMaster Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Noen som har eksakt dato på norsk utgave av den nye Potter boken. I tillegg: Noen som vet når Torstein Bugge Høverstad er ferdig med å lese inn den norske lydboken? Boken må leses, men den Bugge Høverstad sin innlesing er jo genial! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Hvorfor kan ikke slikt tas opp i en av de to andre Harry Potter-trådene? Vi får vite når den kommer 29. August, og jeg tror lydboken kommer etter selve boken. Rappotert. Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Hvorfor kan ikke slikt tas opp i en av de to andre Harry Potter-trådene? Vi får vite når den kommer 29. August, og jeg tror lydboken kommer etter selve boken. Rappotert. Herregud med den tåpelige rapporteringen din. Blir som å måtte diskutere FOTBALL eller Andre verdenskrig i en tråd. Kalles nyanse (og forstår du ikke ordet kan du bruke en ordbok). Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Noen som har eksakt dato på norsk utgave av den nye Potter boken. I tillegg: Noen som vet når Torstein Bugge Høverstad er ferdig med å lese inn den norske lydboken? Boken må leses, men den Bugge Høverstad sin innlesing er jo genial! Vel, med tanke på at han ikke får begynt å lese inn boken før oversettelsen er ferdig, så vil du nokk måtte vente til over jul en gang, vil tippe den kommer nærmere påske, om vi er heldige. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Hvorfor kan ikke slikt tas opp i en av de to andre Harry Potter-trådene? Vi får vite når den kommer 29. August, og jeg tror lydboken kommer etter selve boken. Rappotert. Herregud med den tåpelige rapporteringen din. Blir som å måtte diskutere FOTBALL eller Andre verdenskrig i en tråd. Kalles nyanse (og forstår du ikke ordet kan du bruke en ordbok). Jeg vet hva nyanse betyr. Men det er unødvendig å lage nye tråder når det finnes et sted man kan spørre allerede. Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Noen som har eksakt dato på norsk utgave av den nye Potter boken. I tillegg: Noen som vet når Torstein Bugge Høverstad er ferdig med å lese inn den norske lydboken? Boken må leses, men den Bugge Høverstad sin innlesing er jo genial! Vel, med tanke på at han ikke får begynt å lese inn boken før oversettelsen er ferdig, så vil du nokk måtte vente til over jul en gang, vil tippe den kommer nærmere påske, om vi er heldige. Ja, men tidl. har lydbøkene kommet like etter den norske oversettelsen. Er samme person som oversetter og leser inn. Husker jeg ikke helt feil ble de to første bøkene lest inn og oversatt parrallelt, men vet ikke hva som er planen nå Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Noen som har eksakt dato på norsk utgave av den nye Potter boken. I tillegg: Noen som vet når Torstein Bugge Høverstad er ferdig med å lese inn den norske lydboken? Boken må leses, men den Bugge Høverstad sin innlesing er jo genial! Vel, med tanke på at han ikke får begynt å lese inn boken før oversettelsen er ferdig, så vil du nokk måtte vente til over jul en gang, vil tippe den kommer nærmere påske, om vi er heldige. Ja, men tidl. har lydbøkene kommet like etter den norske oversettelsen. Er samme person som oversetter og leser inn. Husker jeg ikke helt feil ble de to første bøkene lest inn og oversatt parrallelt, men vet ikke hva som er planen nå Leste et intervju med han hvor han sa at han ble ferdig med oversettelsen av føniksordnen en dag før han var helt nødt, jeg vet ikek hvor lang tid det tar fra han er ferdig å oversette til boka er trykt, og ute i butikkene, men det må i så fall være litt tid i mellom slik at han rekker å få lest den inn... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg er enig med Tonio om at det går an å holde seg til tråden: Forumets store Harry Potter-tråd! OBS! SPOILERE! Spørsmålet passer perfekt inn der, og første post ser ut til å bli løpende oppdatert med info om utgivelsesdatoer når det kommer. Denne tråden stenges så dere kan fortsette diskusjonen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg