KaroN Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hepp! Nettopp kjøpt meg Qtek 2020i og er keen på å få lagt in noe musikk og videoer fra pcen... Hvordan gjør jeg dette? Tar mobilen imot vanlige .mp3 filer? Har prøvd å brose mobilen via pcen og flyttet over filer, men ser ikke musikk og video filene på mobilen, ser bare de bildefilene jeg legger inn.. Takk på fohånd! MvH Kenneth... Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Legg musikk, filmer o.l på minnekort. Ellers blir det raskt fullt på telefonen. Det letteste er å bruke en minnekortleser. Da er det bare å gå inn på mediaplayer å velge ønsket låt, film å kose seg!! Lenke til kommentar
KaroN Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Ok fett!... Menneh hvordan får jeg lagt det inn på minnekortet? Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Kjøp deg en minnekort leser/skriver. Dette selges billig på feks clas olson. 249 kr. Sett minne brikken i leseren. Å dra ønskede filer over på mappen til leseren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå