el_cash Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg har en K700i som jobbmobil. Denne kan jeg fritt bruke privat også. Dermed kommer jeg til et aldri så lite dilemma; hvordan skille jobbnummere fra privatnummere? Dette ønsker jeg i utgangspunktet å gjøre både via displayet og via ringetone. Jeg fikk den gode idéen å bruke de forhåndsdefinerte gruppene som finnes, altså jobb og privat, men fant fort ut at de tok kun 15 kontakter hver! Så; noen som har en bedre løsning? Den bør være relativt enkel, da jeg uten problemer har nok kontakter til å fylle opp minnet på 400 kontakter... Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) nå er jeg ikke sikker på dette, men du kan prøve og lagre jobb nr under sim-minne, og privat under tlf minne så bruker du litt tid på og legge til et bilde og en ringetone på hver kontakt, samme ring og bilde på sim og samme ring og bilde på tlf minne prøv det Endret 15. juli 2005 av alex91 Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Forsåvidt et greit forslag, men det tar jo bøtter og votter av tid. Er jo snakk om at jeg kommer til å fylle opp med nærmere 400 kontakter... Skulle tro at det var en enklere måte å gjøre det på, det er jo en funksjon de fleste med jobbtelefon trenger. Kanskje noe helt åpenbart jeg har oversett? Jeg må igjen nevne hvor talentløst det er å kun ha plass til 15 kontakter per gruppe... *rister på hodet* Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 prøv dette: gå inn der du har alle nr, så på VALG deretter GRUPPER så NY GRUPPE skriv inn navn, ferdig, vet ikke om det var det du prøvde, men sier fra fordet Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Det er jo forsåvidt der jeg finner default grupper "Jobb" og "Privat", som kun tar 15 kontakter hver. Mener du at jeg kan legge til flere kontakter på en nyopprettet gruppe? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Dessverre, 15 kontakters-grensen gjaldt på nyopprettet gruppe også... Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 hmm... dårlig av SE og ha grense på 15 kontakter... nå kommer jeg ikke på noen flere løsninger Lenke til kommentar
MrHappy Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Du kan jo skrive "J" før navnet til alle på jobben din.... da vil du samle alle sammen under "J" hehe... også vil de fortsatt være alfabetisk sortert.... også legger du til en ringetone for alle fra jobben din.... Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg ringte Sony Ericsson (tlf 815 00 840) og spurte om de hadde noe forslag. Dessverre støtter ikke K700i noen god løsning på problemet, det de skisserte var at jeg kunne dele nummerene mellom sim- og telefonminnet. Hvilket slett ikke er noen bra løsning for min del. Dermed tror jeg at jeg vil gå for løsningen til MrHappy, og rett & slett skrive "Jobb" foran navnet i visningsnr til mine jobbnummere... Lenke til kommentar
geokri Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 hva med å lage flere jobbgrupper? jobb, jobb. jobb.. så klarer du jo å ha flere kontakter enn 15 Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hva med å få en litt bedre telefon? k700i er ikke akkurat noe proff forretningstelefon... Hehe...beste forslaget jeg kom på i farten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå