Pey'J Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg har også lest noen tester av både Epson og Canon. Jeg har dessverre ikke sett Epson-printeren i virkelighet og kan derfor ikke uttale meg om den, men generelt sitter jeg med inntrykk at du skal væreproff fotobehandler eller lignende for å merke de store forskjellene i kvalitet. Jeg har selv Ip4000 og er SINNSYKT fornøyd med den.Patroner er enkle åskifte, software og drivere som følger med er bra og brukervennlige og det er går kjempebra å printe direkte på hvite Cd'r. Har selv gjort det mange ganger. Jeg synes bildekvaliteten på riktig papir (viktig!!) er kjempebra og den er meget rask med sort/hvite tekstutskrifter. Uten å hverken sammenligne med eller uttale meg om Epson-printeren.kan jeg på grunnlag av egne erfaringer anbefale deg Canon på det varmeste. Legg til noen hundrelapper kan du også få Ip4000 med innebygd trådløst nettverkskort. Edit: Glemte å si at med sin relativt firkantet form, passer den utmerket inn i defleste hyller og påde fleste skrivebord og utnytter plassen meget bra i forhold til mange "boblete" skrivere. Jeg slenger meg på her og må også si meg meget fornøyd med min Canon PIXMA IP 4000. Enkel å installere, både patroner og via CD'en i Windows. Foto-utskrifter på Canon's eget fotopapir (Photo Paper Pro / Plus) gir meget gode bilder. Det neste blir nytt digitalkamera! Har også skrevet på en del DVD-plater, med helt greit resultat. Ikke samme som en original DVD, men mye tøffere enn tusj Ikke er patroner og fotopapir dyrt heller, betalte 80,- for patronene når jeg kjøpte de sammen med skriveren. Har enda ikke byttet noen av patronene, og nå er det flere måneder og utskrifter siden jeg kjøpte den! Anbefales! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 hva blei det til/hvilken kjøpte du?? og er du fornøyd. (spørfordi jeg skal kjøpe en e å) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå