mhagen3 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hei! For å spare oppstartstid på pc'en, har jeg stilt den inn på autoadminlogon = 1 i regedit. Denne innstillingen går imidlertid tilbake til default (=0) med jevne mellomrom. Noen som har peiling på hvorfor og hva jeg kan gjøre med det? På forånd takk Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Har du prøvd å laste ned TweakUI og stille inn automatisk pålogging der? Du går inn på Logon --> Autologon, og huker av "Log on automatically at system startup". Om innstillingen holder seg ved å gjøre det på denne måten er jeg imidlertid usikker på... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Flyttes fra annet om hardware til windows Lenke til kommentar
mhagen3 Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Nå har jeg lastet ned tweak IU. Problemet er det samme! Endringene går tilbake etter et par booter... Lenke til kommentar
roac Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Nå har jeg lastet ned tweak IU. Problemet er det samme! Endringene går tilbake etter et par booter... Er PCen medlem av et domene? I så fall synes jeg dette lukter av en group policy som overstyrer, og tvinger "manuell" pålogging. Lenke til kommentar
mhagen3 Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Ikke som jeg vet... Men jeg har vært inne å rotet med noen innstillinger der en gang (tror jeg...). Den står bare i en vanlig arbeidsgruppe (mshome) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå