Ni kon Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Ja for dere som lurer på det store spørsmålet Jeg advarer alle som ikke vil vite det. Dette er en super spoiler, og jeg tuller ikke: http://www.banjamster.com/Fab/ouch.jpg Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 ...og på norsk er Dumbledore hvem? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Du hadde ikke trengt å lage en ny tråd for det, dessuten ligger den alt ute. Rappotert. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 ...og på norsk er Dumbledore hvem? Humlesnurr. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg har ikke lest tråden (så navnet "Dumbledore"), men jeg må si at jeg hater folk som poster slike tråder. No offense mot den som har gjort det. Jeg hater vel egentlig trådene. Men jeg SKAL ikke lese her før HBP er utlest. Og jeg hater meg selv fordi jeg leste "Dumbledore". Hvis dette er en ekte spoiler, så kommer jeg og hyler av frustrasjon senere. (Jeg har forresten boken. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!) Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) NEEEEEIIIIIIII TRUR IKKE PÅ DEG *angre* Foresten, det var sikkert bare en drøm ! Endret 16. juli 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) jeg så nettop på bilde en gang til, og har funnet ut av at bildet er falskt ! Rett og slett fordi sidetallet står under teksten, og i boka mi står det over. pluss sjekka i boka mi, står ingenting som kan minne om det der på den siden! EID EID Edit: Lese nå ! snakkes når jeg er ferdig ! Endret 16. juli 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Det finnes en Harry Potter tråd med og en uten spoilere. Begge to er felles-tråder for Harry Potter og derfor er det ikke nødvendig med slike enkelt-tråder. Vennligst fortsett diskusjonen i tråden Forumets store Harry Potter-tråd! OBS! SPOILERE! Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg