zaico Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Hei finnes denne?? hva gjør den?? hvorfor snakker alle om den?? Jeg er en level 52 barbarian har ikke sett snurten til noe soj, når kan jeg evt finne den?? Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Stone of jordan eller soj er en unique ring. Den gir +1 all skills, og den har mana leech + noe annet trur jeg. Husker ikke helt, enkleste måten å få den på er å gamble i act4. Men vær den eneste på brettet. Hvis noen andre har den på seg i det gamet du spiller kan du aldri få den. Men det er en ganske rå ring for en sorc. 2 slike ringer og tarnhelm og magefist. Da går det unna. Plusser du på prismatic amu med +2 sorc skills oppå der, vel, gjett selv. Har 6 soj, men lenge siden jeg har spilt. Starter vel på igjen snart Hilsen level 91 polebarb :smile: Lenke til kommentar
starfalc Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Soj droppes ikke lengre på battle.net.. 98% av alle sojs er dupet(duplicated). Sojs brukes i trading, gode items måles i sojs. Feks. er shaftstop verdt 2 sojs. Gi **** i sojs, i neste patch starter laddergames og da er vi endelig kvitt sojen!! Hurra!! Vet du hvor irriterende det er å måtte gi 25-30 sojs for en Windforce? Det tar litt tid å spare opp så mange. En kamerat har items vert 160 sojs elns, sjukt.. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Ga nettopp vekk en account med 4 chars fulle med sojs.... Og 2 ting til: De dropper forsatt på battlenet, men kan ikke gambles til, og de har ikke ml, men 25% to maxmana Diablo2 er dødt, spillet det fra dag 1, men nå er det bare hacking på battlenet. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 da er det vell bare å begynne å gamble =) Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Quote: Den 2002-07-30 12:25, fullifaencom skrev:De dropper forsatt på battlenet, men kan ikke gambles til, og de har ikke ml, men 25% to maxmana _________________ Bjørn Terje Erlandsen Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: bic-judge på 2002-08-01 12:33 ] Lenke til kommentar
CPU Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Først må du gamble en ring som heter Nagelring, har du den kan du gamble til deg en som heter Manald Heal så når du har disse kan du få Stone of Jordan. Jeg har selv soj. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 ehhh, jo slik var det før versjon 1.07 :smile: Nå kan Soj droppe selv om du ikke har andre uniqe ringer Lenke til kommentar
CPU Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Ja, fant ut det i går da jeg fant både manald Heal og Stone of Jordan.......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå