Gå til innhold

Naturlig sammen eller spør man?

DE1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når dere roter og/eller har sex regelmessig og er mer sammen enn vanelig på fritiden er man vel å regne som sammen. Det blir litt mer komplisert hvis man var venn med personen før.

Blir teit å spørre "skal vi være sammen", ved mindre du er under 8år.

Men det er ikke så dumt å spørre etter en stund (hvis du er usikker), er vi egentlig sammen?, si det på en sympatisk måte.

Tips fra en 16åring :w00t: (er egentlig 15, men fyller 16 snart :p)

Lenke til kommentar
send lapp:

"jeg spør deg"!

Sier hun ja kan dere smygtitte på hverandre når dere har gym. Ikke prat sammen da for da kan du ødelegge "forholdet". Skal du slå opp sender du bare en ny lapp med "Jeg slår opp" .D

Lykke til :D

send lapp? nei det er ikke den beste måten. nå for tiden så skjer det bare av seg selv egntlig. eneste jeg spør om er om hvor jeg berører og om sex. men når det kommer til andre ting som kyssing osv er det helt naturlig.

Lenke til kommentar
send lapp:

"jeg spør deg"!

Sier hun ja kan dere smygtitte på hverandre når dere har gym. Ikke prat sammen da for da kan du ødelegge "forholdet". Skal du slå opp sender du bare en ny lapp med "Jeg slår opp" .D

Lykke til :D

send lapp? nei det er ikke den beste måten. nå for tiden så skjer det bare av seg selv egntlig. eneste jeg spør om er om hvor jeg berører og om sex. men når det kommer til andre ting som kyssing osv er det helt naturlig.

Jeg tror ikke du tok spøken hans jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...