SumSar Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Hele greia På ungdomsskolen jeg nettopp gikk ut av, ble _ingen_ spurt over SMS. Stort sett alt skjedde naturlig. Endret 17. juli 2005 av SumSar Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Når dere roter og/eller har sex regelmessig og er mer sammen enn vanelig på fritiden er man vel å regne som sammen. Det blir litt mer komplisert hvis man var venn med personen før. Blir teit å spørre "skal vi være sammen", ved mindre du er under 8år. Men det er ikke så dumt å spørre etter en stund (hvis du er usikker), er vi egentlig sammen?, si det på en sympatisk måte. Tips fra en 16åring (er egentlig 15, men fyller 16 snart ) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Spøre er ofte det beste, ble sånn med meg og dama mi.. Vi går på vgs nå.. =) Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 send lapp: "jeg spør deg"! Sier hun ja kan dere smygtitte på hverandre når dere har gym. Ikke prat sammen da for da kan du ødelegge "forholdet". Skal du slå opp sender du bare en ny lapp med "Jeg slår opp" .D Lykke til send lapp? nei det er ikke den beste måten. nå for tiden så skjer det bare av seg selv egntlig. eneste jeg spør om er om hvor jeg berører og om sex. men når det kommer til andre ting som kyssing osv er det helt naturlig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 send lapp: "jeg spør deg"! Sier hun ja kan dere smygtitte på hverandre når dere har gym. Ikke prat sammen da for da kan du ødelegge "forholdet". Skal du slå opp sender du bare en ny lapp med "Jeg slår opp" .D Lykke til send lapp? nei det er ikke den beste måten. nå for tiden så skjer det bare av seg selv egntlig. eneste jeg spør om er om hvor jeg berører og om sex. men når det kommer til andre ting som kyssing osv er det helt naturlig. Jeg tror ikke du tok spøken hans jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå