sofarot Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Man skjønner det når man er sammen! Det bare skjer, det er vel et visst glimt i øyet.. For min del var det en klinings i ei bakgate, så måtte hu hjem og jeg skulle på teater å se Ylvis (=D) og dagen etterpå spurte lillesøstra på 11 "Er dere samme nå eller??" også var det liksom 100% bekrefta..Spør du noen idag som 14-15åring tror jeg du blir ledd av! Hvorfor det? Tror det er viktig og spørre, og som enden sier, få definert hvordan forholdet skal fortsette osv. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hvorfor blir man ledd av..? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Den første jenta jeg var "sammen med" ble jeg "sammen med" før jeg i det hele tatt hadde sagt et ord til henne. Ikke anbefalt. Men ellers så er det vel greit å snakke åpent om det. Enig med enden. Endret 15. juli 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 jeg vil si at sånn som "jeg vil bli sammen med deg" er sånn man dreiv med i 5-7 klasse... Nå går det vel litt mer av seg selv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 jeg vil si at sånn som "jeg vil bli sammen med deg" er sånn man dreiv med i 5-7 klasse... Nå går det vel litt mer av seg selv? Med all den forvirringen og misforståelsene som følger med sånt.... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 send lapp: "jeg spør deg"! Sier hun ja kan dere smygtitte på hverandre når dere har gym. Ikke prat sammen da for da kan du ødelegge "forholdet". Skal du slå opp sender du bare en ny lapp med "Jeg slår opp" .D Lykke til Knegg, knegg. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Ei vennne av meg hadde vært på dealern med en gutt en stund nå og han spurte om hun fortsatt anså seg selv som singel. Det gjorde hun ikke og dermed var de sammen Enkelt og greit egentlig =) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Etter jeg og dama hadde litt intim kontakt, så spurte jeg om vi var sammen for å få forholdet definert, i motsetning til en kamerat av meg som kysset en jente og så gikk hun rundt til alle og sa at de var sammen (noe som de ikke var). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 ....i motsetning til en kamerat av meg som kysset en jente og så gikk hun rundt til alle og sa at de var sammen (noe som de ikke var). Den er fin Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 send lapp: "jeg spør deg"! Sier hun ja kan dere smygtitte på hverandre når dere har gym. Ikke prat sammen da for da kan du ødelegge "forholdet". Skal du slå opp sender du bare en ny lapp med "Jeg slår opp" .D Lykke til Å ikke glem at det er vennina/kompisen som skal levere! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Dette kommer sinnsykt an på hvor gammel du er, vettu Går du på barneskolen - send en lapp i timen eller en tekstemelding om du vil være mer diskré Går du på Ungdomskolen - send en SMS og spør om dere er kjærester, er vel det greieste. Går du på videregående - veita faen, har aldri vært der selv Greiest å spørre når du er usikker. Har aldri vært i en situasjon hvor jeg er mye sammen med en person og gjør kjæresteting uten å spurt om hun ville være kjæresten min. Faktisk har jeg aldri hatt kjæreste, så bare drit i alt jeg sier. ...okey, glem det der. Er trøtt. Damn. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Går du på Ungdomskolen - send en SMS og spør om dere er kjærester, er vel det greieste. Ville ikke gjort det sånn, og i allefall ikke over sms. Hvis du skal spørre, så gjør det når du er face to face med den aktuelle personen. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Face to face er best! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Face to face er best! Å få sånt bekreftet ansikt til ansikt er den største oppturen man kan ha :!: Og omvendt.... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Går du på Ungdomskolen - send en SMS og spør om dere er kjærester, er vel det greieste. Ville ikke gjort det sånn, og i allefall ikke over sms. Hvis du skal spørre, så gjør det når du er face to face med den aktuelle personen. OM du tror det er ekte kjærlighet, så er det vel best face to face, men er det ekte kjærlighet har du nok fått høre det fra før. SMS fungerer fint ved ungdomsforelskelse Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Går du på Ungdomskolen - send en SMS og spør om dere er kjærester, er vel det greieste. Ville ikke gjort det sånn, og i allefall ikke over sms. Hvis du skal spørre, så gjør det når du er face to face med den aktuelle personen. OM du tror det er ekte kjærlighet, så er det vel best face to face, men er det ekte kjærlighet har du nok fått høre det fra før. SMS fungerer fint ved ungdomsforelskelse Tviler fortsatt på at det er en bra måte å gjøre det på, men for all del... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Går du på Ungdomskolen - send en SMS og spør om dere er kjærester, er vel det greieste. Ville ikke gjort det sånn, og i allefall ikke over sms. Hvis du skal spørre, så gjør det når du er face to face med den aktuelle personen. OM du tror det er ekte kjærlighet, så er det vel best face to face, men er det ekte kjærlighet har du nok fått høre det fra før. SMS fungerer fint ved ungdomsforelskelse Tviler fortsatt på at det er en bra måte å gjøre det på, men for all del... På ungdomsskolen jeg går, blir alle sammen over SMS, så det er ikke noe å stusse på Selv ville jeg aldri ha valgt den måten... For lett å narre noen sånn... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Men da er vel ingen på den ungdomsskolen du går på ordentlig sammen heller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå