DE1 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Litt dårlig topic der men jeg bare lurte på når man begynner å kline og ha det som "vane" er man da sammen? Jeg mener at man skal spørre "Vil du bli sammen med meg?" (I veldig forenklet utgave) for å bli det. - Hva mener du? Endret 15. juli 2005 av DE1 Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 er litt dårlig på det emnet der, men etter det eg føler blir det kanskje litt teit å spørre om vi er sammen eller ikke... hvis man har det til vane å ha intim kontakt, så vi eg si at du er sammnen Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 er litt dårlig på det emnet der, men etter det eg føler blir det kanskje litt teit å spørre om vi er sammen eller ikke... hvis man har det til vane å ha intim kontakt, så vi eg si at du er sammnen Jammen, det kan jo feiltolkes veldig da... :S Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Man blir vel det. Er ikkenoe man sier. Men man kan ha samtalen etter man har kysset en; ''Hva skjer nå?''. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Jeg vil si at slikt kommer av seg selv. Hvis dere har mye kroppskontakt(klemming, kyss på kinnet, osv), og dere begge faktisk vil være sammen(det merker du), så bruker det som regel å bare "komme" Det er i allefall min erfaring EDIT: Det går jo på alder også, men du er vel i den alderen hvor det faller naturlig. Endret 15. juli 2005 av SumSar Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Har samme erfaring som han over meg. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 send lapp: "jeg spør deg"! Sier hun ja kan dere smygtitte på hverandre når dere har gym. Ikke prat sammen da for da kan du ødelegge "forholdet". Skal du slå opp sender du bare en ny lapp med "Jeg slår opp" .D Lykke til Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Litt dårlig topic der men jeg bare lurte på når man begynner å kline og ha det som "vane" er man da sammen? Jeg mener at man skal spørre "Vil du bli sammen med meg?" (I veldig forenklet utgave) for å bli det. - Hva mener du? Jeg anser ikke for å være sammen etter å ha hatt litt intim kontakt. Dette er noe dere begge bør bli enige om, om dere vil ha ettt forhold. Spørr enkelt og greit, f.eks.? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 enkelt og greit oivind_dahle Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Dama mi spurte om vi skulle være sammen.. Jeg svarte ja Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Dama mi spurte om vi skulle være sammen.. Jeg svarte ja Sånn skal der være! Til dere som mener man blir naturlig sammen: - Blir man naturlig gift? "Ja, så vi gifter oss da?" Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Dama mi spurte om vi skulle være sammen.. Jeg svarte ja Sånn skal der være! Til dere som mener man blir naturlig sammen: - Blir man naturlig gift? "Ja, så vi gifter oss da?" Jeg spurte det som VAR dama mi. Enkelt og greit. Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Dama mi spurte om vi skulle være sammen.. Jeg svarte ja Sånn skal der være! Til dere som mener man blir naturlig sammen: - Blir man naturlig gift? "Ja, så vi gifter oss da?" Jeg spurte det som VAR dama mi. Enkelt og greit. Det enkle er ofte det beste Sant nok. Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Ville helt klart tatt det opp og få forholdet definert. Tror kanskje hun setter pris på at du spør om hva hun ser for seg vidre. Sier du at du liker den siste tiden veldig godt og vi fortsette med emr så blir hun sikkert glad, hvis hun liker deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Dama mi spurte om vi skulle være sammen.. Jeg svarte ja Sånn skal der være! Til dere som mener man blir naturlig sammen: - Blir man naturlig gift? "Ja, så vi gifter oss da?" Ikke "ja så gifter vi oss da".. Mer "hadde vært greit å være gift for å få dette papirarbeidet enklere.." "ja det kan vi sikkert" romantisk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Er det ikke alltid sånn det skjer da?? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Man skjønner det når man er sammen! Det bare skjer, det er vel et visst glimt i øyet.. For min del var det en klinings i ei bakgate, så måtte hu hjem og jeg skulle på teater å se Ylvis (=D) og dagen etterpå spurte lillesøstra på 11 "Er dere samme nå eller??" også var det liksom 100% bekrefta.. Spør du noen idag som 14-15åring tror jeg du blir ledd av! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 du har nok rett der ja Glisevask, man blir ledd av da, en jente spørte på meg.... jeg klarte ikke holde meg så jeg begynne og le... hu ble veldig flau Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Nesten litt søtt å spørre om å da.. Er ikke lett å oppdage når man er "sammen" eller ikke... Irriterende egentlig Eneste minus med det er at man ofte får seg en "bli-sammen" dato. Det betyr månedsdager og Gud vet hva, som jeg glemmer hver gang... Verste som finnes... urk Endret 15. juli 2005 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå