SacrefiZer Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hei. Jeg skal sette opp en nettside, der vil jeg ha nesten samme systemet som www.catch-gamer.no men er litt nybegynner i sånn passord og brukerkontoer ting. F.eks. At admin har mulighet for blogg og lignende. Har MySQL med alle muligheter. Trenger ikke noe sånn supert system, bare det ikke er lett å "hacke" Noen som kan hjelpe meg? Trenger egentlig hjelp fra grunnen av.. Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Du kan jo benytte deg av noe ferdig-greier. F.eks phpNuke, Mambo, osv. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 phpNuke Går denne under: ikke lett å hacke? Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Hehe :!: Men vil heslt ikke bruke noe sånn ferdig system, stoler ikke så altfor godt på dem Men om dere vet om noe som er både bra og sikkert så stoler jeg på dere Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg kjører Mambo på flere web-sider og er meget fornøyd med det. Når det gjelder sikkerhet skal jeg ikke være påståelig, men jeg tror at Mambo er sikkert nok. Så godt som ingen systemer er sikre mot de som virkelig vil inn. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Anbefaler Mambo. Skal du lage selv så kommer det til å ta laaaang tid, bare sånn at du er klar over det. Mambo er heller ikke "lett å hacke". Edit: Norsk supportside for Mambo. Endret 15. juli 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Anbefaler Mambo. Skal du lage selv så kommer det til å ta laaaang tid, bare sånn at du er klar over det. Mambo er heller ikke "lett å hacke". Edit: Norsk supportside for Mambo. Takk for tips om norsk mambo-side. Har lett etter det lenge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå