Demantios Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Lurer på hva slags headsett man skal ha på grunnkurs medier og kommunikasjon. har sett på litt forskjellig. har bl.a funnet gaming headsett og 5.1 headsett, men vet ikke hva slags man bør ha eller hva det skal brukes til. noen som vet noe om dette??? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Tror du burde ha headset med bra lyd, ikke headset designet for gaming. Ville anbefallt deg å se på noen lukket-hodetelefoner, gjerne fra BeyerDynamics eller Sennheiser, kanskje de sony lukkede klokkene. link Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Brukes headsetene vanligvis til data? musikk? lyder? stemmer? på vgs? Har ikke peiling på detta Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 MK driver mye med video redigering. Det er mye bråk i et klasserom, ergo lukkede høreklokker. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 http://www.dinpris.no/prices/cid_3_gid_100_sid_872_pid_69351 Er dette å overdrive??? eller? Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Er jo noe du sikkert skal bruke hver dag, så ville kjøpt noe du vil være fornøyd med, og ikke noe billig mono ørepropper. EDIT: Innlegg nr. 666 Endret 16. juli 2005 av jolleguten Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 http://www.dinpris.no/prices/cid_3_gid_100_sid_872_pid_69351 Er dette å overdrive??? eller? Ikke kjøp noe med mic da... Er det MK høreklokker du leter etter, eller gaming headset? Hør på meg, bruk ca 1000kr og kjøp et par lukkede sony/sennheiser/BayerDynamics klokker. Sitter selv med et par til 1500kr, og jeg angrer ikke et sekund. Du får det du betaler for... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Leter etter headset. På utstyrlista står det 1 stk. headsett av god kvalitet vet ikke om det skal være mic på dem jeg, men får lete videre Lenke til kommentar
r Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg går selv MK, og jeg råder deg til å vente til skolestart med å kjøpe, slik at du får noe inntrykk av hva dere skal gjøre i løpet av året. Headset stod også på utstyrslisten min, men vi brukte det aldri (med mindre vi hadde lagret noen mp3-filer inne på skolens harddisk som vi ville høre på mens vi arbeidet ). Det kan selvfølgelig variere fra skole til skole hvor mye og hva dere bruker det til, men jeg ville likevel ikke brukt så mye penger på headset. Der jeg går var det viktigere å kjøpe en god USB-penn med stor lagringskapasitet slik at du lett kan frakte data med hjem istedenfor. Når det gjelder hva slags type headset, tror jeg ikke det er så viktig med noe kjempedyrt. Har du et headset liggende hjemme, bruk det. Hvis det ikke strekker til går det jo selvfølgelig an å kjøpe et bedre. Etter min mening har skoler det med å overdrive ("Kjøp det beste dere finner!") når de ber oss om å kjøpe ting, og det går penger med til dyrt utstyr vi egentlig ikke trenger. Et average headset holder nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå