Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Headset til GK M&K. hva slags type?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg går selv MK, og jeg råder deg til å vente til skolestart med å kjøpe, slik at du får noe inntrykk av hva dere skal gjøre i løpet av året. Headset stod også på utstyrslisten min, men vi brukte det aldri (med mindre vi hadde lagret noen mp3-filer inne på skolens harddisk som vi ville høre på mens vi arbeidet :whistle:). Det kan selvfølgelig variere fra skole til skole hvor mye og hva dere bruker det til, men jeg ville likevel ikke brukt så mye penger på headset. Der jeg går var det viktigere å kjøpe en god USB-penn med stor lagringskapasitet slik at du lett kan frakte data med hjem istedenfor.

Når det gjelder hva slags type headset, tror jeg ikke det er så viktig med noe kjempedyrt. Har du et headset liggende hjemme, bruk det. Hvis det ikke strekker til går det jo selvfølgelig an å kjøpe et bedre. Etter min mening har skoler det med å overdrive ("Kjøp det beste dere finner!") når de ber oss om å kjøpe ting, og det går penger med til dyrt utstyr vi egentlig ikke trenger. Et average headset holder nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...