Gå til innhold

http://listen.to/grandcafe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stilig at du har en slags «gjennomgående» farge (gulbrun)på hele siden. Både på fotografier og på tekst.

Men jeg forstår ikke hva du vil med siden.

Kanskje da burde skrive litt om selve bandet, hvilke album de har gitt ut, pluss diverse annen informasjon. Jeg har ikke hørt om dem iallefall.(Kanskje det er meg det er noe galt med. :???:

Når jeg trykker på «Biography», så får jeg bare opp en side med bandmedlemmene. Skal det være slik?

Bra at man kan leste ned mp3. Bare kjipt at jeg har analogt modem... :sad:

Lenke til kommentar

Pen side! Som Alshus sier, er det bra at du har valgt et gjennomgående fargesett. Det eneste jeg har å utsette på det hele er at du anbefaler en bestemt skjermoppløsning. 1024x768 begynner å bli håpløst foreldet. En god webside bør kunne vises fra 800x600 og oppover uten vanskeligheter. IMHO.

Lenke til kommentar

Quote:

"Anyone who slaps a 'this page is best viewed with Browser X' label on a Web page appears to be yearning for the bad old days, before the Web, when you had very little chance of reading a document written on another computer, another word processor, or another network."

-Tim Berners-Lee in Technology Review, July 1996

Fonten du bruker er "litt" uleselig. Og hvorfor bruke bilder som menyelementer? Pga. fonten?

Som nevnt tidligere, så er det en fin gjennomgående farge på websidene/bildene.

Siden validerer forresten ikke.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...