tinsley Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hei! Bruker SpeedFan for å roe ned den noe masete boxed vifta jeg har på min P4 3.4 ghz. Funker bra det, men det jeg lurer på er hvordan får man dette programmet til å starte når windows starter? Har prøvd å legge det i oppstartsmappa på start menyen men det hjelper ikke. Finner heller ikke noe option i selve programmet som tilsier start at system startup. Takker Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Har du lagt den i "startup" mappa altså? Jeg bruker også Speedfan, det funket helt fint her det Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Ja jeg har lagt den i startup mappa og den reagerer ikke når den ligger der. Kan man ikke gå inn i registeret å legge den inn der eller noe? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Har du lagt programmet i Startup-mappa, eller en snarvei til programmet? Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 Har lagt programmet der, men jeg kan jo prøve å gjøre det en gang til. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Du skal ikke legge programmet der. Det må ligge der du installerte det. Det du skal gjøre er å legge en snarvei til programmet i "start menu - startup". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå