Gå til innhold

Hvem er best mot deg i PVP?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har ikke hatt en fair kamp mot noen enda, det har som en regel vært slik at jeg Shadow priest lvl 35 møter 2 horde på 34 eller litt ujevn level.

 

uansett, jeg føler ikke at jeg sliter mot noen, rouger som backstaber meg går fort ned, først fear, så SW:P deretter skjold til han kommer nært, og mens han er ute og springer så lekker jo HP hans til det halve p.g.a SW:P..

 

(ble backstabbe av en rouge lvl 55 en gang, OG jeg kom meg UNNA, av alle rare grunner ja)

 

Her om dagen slo jeg en kompis av meg i duel, han er lvl 41 og jeg var 34, grusa han med fear :D

Bare så synd at Blizzard ga "alle" trinketen som breaker fear, og ødela det eneste forsvaret priests har. Du vil garantert merke det i høyere lvl :)

Lenke til kommentar

Warlock 60

 

Virkelig utfordrende:

1. Priests (Shadow) - Silence, healing og dots får meg til å se svart

2. Warriors - Sinnsykt med hp, fear immunity og råe special attacks

Vanskelige:

3. Rogue - Avhengig om de får first strike

4. Shaman - Windfuryen sparker godt fra seg mot min cloth armor

Middels:

5. Mage - En god mage som er firespecca er livsfarlig, ellers ganske lette

6. Huntere - Farlig på avstand, temmelig hjelpeløs i melee

Lett:

7. Druid - trege å drepe, elendig dps

8. Priest (Holy) - mye av det samme som druids

Lettest:

9. Paladiner - Elendig dps, ingen ranged.. som å stjele godteri fra småunger, bare at de holder sabla lenge på snopet.

Lenke til kommentar

 

Kjører denne;

Cheap Shot - Sinister Strike - Gouge... (er jeg heldig har jeg 5 poeng her grunnet god build) - Cold Blood - Eviscerate - Blinding powder

 

Deretter bare vente til jeg kan stealthe igjen så gjør jeg samme rutine.

60 rogue - sylvanas (Horde) :thumbup:

Det der funker vell med folk med bare leather og cloth vell?

 

Hvorfor ikke gjøre comboen bedre? :p

Jeg har tydelighvis samme, eller noe av det samme builden som du har. (21/2/28 er det jeg går for..)

Er selv bare lvl 53 NE Rogue, på Burning Blade..

 

Min stun lock combo er som følger:

CS - SS - Gouge (Last ned en stun check addon, slik at du ser hvor lenge Gauge varer, og vent helt til slutten av den... får noe energy ekstra slik) KS- så slår du så mye du kan til KS'en går ut (Bruk Thistle Tea, så får du inn en ekstra BS eller to SS) og bruker da Blind. Restealth og gjør det samme igjen. Denne gangen så har han så lite HP at du bruker CB Eviscerate istedet for KS på slutten.

 

CS = Cheap Shot

SS = Sinister Strike

KS = Kidney Shot

BS = Back stabb

CB = Coldblood

 

 

Så vanskelighets graden :p

 

Egentlig så kan jeg ha vanskeligheter med å slå alle klasser, det spørs nesten på han som spiller og ikke klassen. Uansett, slik er det:

 

1.Priest

2.Hunter

3.Shaman

4.Warrior

5.Warlock

6.Mage

 

Paladin kan jeg nesten putte hvor som helst inni her.. da den klassen avhenger spesiellt av spilleren.

Lenke til kommentar

o(O)phus, jeg er ikke så lineær at jeg kjører samme hver gang, kommer ann på klasse.

Har endel add-ons som skjekker hvor lang tid før gouge slutter osv, energy bar o.l., men la merke til hos warrior må man passe på å holde stunnet hele tiden. Sloss mot en warrior som fikk inn en rend rett før jeg tok gouge, bare for å få litt mer energi. Akkurat det ødela endel , men fikk ned warriorn.

Kan de fleste triksene. :thumbup:

Lenke til kommentar

Før var Rogue den vanskeligeste, men nå vet jeg ikke, i går hadde jeg 7 dueller mot en rogue i samme level (50), tok han 6 av 7 ganger. Jeg er Shadowpriest. Rogues sliter med og stunlocke meg nå for jeg har fått pvp trinketen. Den + scream og rogues er drittlette synes jeg.

 

Vanskeligste:

1.Shaman

2.Palaydine som de sier på euro wow forumet

3.Druids

4.Hunters

5.Warriors

6.Rogues

7.Warlocks

8.Hunters

9.Andre priester

 

men alt kommer an på hvem som styrer spilleren da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...