Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Få tilgang til Internett i Newcastle

Anbefalte innlegg

Eg skal til England i morgon og lurte litt på detta med Internett. Finnes det noko telefonnummer eg kan ringa og få lokaltakst, om eg finn analoge telefonlinjer langs min veg?

Trådlause IP-soner er jo veldig greit, men med analogt modem måtte eg ha ringt +47 og så nummeret til start.no eller noko liknande...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jojo1717: Om eg kan bruka analoge telefonlinjer for å nå Internett. kan eg då ringa eit lokalt telefonnummer? Sleppa å ringa heile vegen til norge for å få tillgang til Internett, liksom?

Spirograf: http://www.emailaddresses.com/email_internetuk.htm virka ikkje, men Google cache hadde lagra ein kopi. Eg veit jo ikkje kva som er av telefonuttak på dei ulike stadane eg skal stoppa, men i lista står det flere ISDN-løysingar. Har UK mengder av ISDN? Eg trudde det bare var norge som hadde vert så sære... ja-ja...

Er den lista ei oversikt over aktørar som start.no og frisurf.no? Kven som helst kan bruka tenesta, utan å betala anna enn lokale teljarsteg?

Lenke til kommentar

Den fungerer nå... Etter som jeg skjønte så var dette en liste over ISP'er som tilbyr gratis Internet, noe ala Start og Frisurf i Norge. Her er det som står hos den første:

Aardvark

Free internet access at local rates, with support for dialup 56K speeds and ISDN connections up to 128K. Service includes a free email account with built-in anti-spam protection.

Edit: Skummet gjennom de linkene og fant denne:

Dialup Internet Access

We offer a fast and free dialup Internet Access Service with no setup or recurring charges, you just pay for the telephone call ... you don't even need to register!

To connect to our dialup service, you simply need to use the following details on the Dialup Connection, or Dialup Networking settings on your PC.

0844 535 2001

Username: fast

Password: fast

SMTP Server: smtp.fast.co.uk

0844 calls cost 3.95p/minute peak, 1p/minute off-peak (6pm-6am) and 1p/minute at weekends from BT lines

Endret av Spirograf
Lenke til kommentar

Tusen hjertelig!

No kryssar eg fingre å tær, og håpar denne ikkje vert lagt ned før eg kjem fram... Båten held no på å forlata Stavanger, og mobildekninga blir dårlegare og dårlegare...

Med ønske om eit mobiltelefonabonnement som gjev rimeleg Internettroaming over heile Europa...

:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...