_Paulsen_ Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 På min P900 har jeg Benny Hill themet og Fredrikstad Fotballklubb - For Fredrikstad som mine ringelyder Begge to i .mp3-format selvfølgelig! Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Har bytta til et klipp, som jeg selv klippet av DeLillos sangen Ut. Refrenget fra den. Uuut, jeg vil ut, jeg må ut, og drikke meg full.. Lenke til kommentar
6680_man Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 som du vet tøbbi så er min mobil for tiden noe scheize blir derfor flaut å fortelle om ringetone osv osv osv..... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Har nå bytta til Metallica - Whiskey In The Jar Lenke til kommentar
Julie Lavendel Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Har bytta til et klipp, som jeg selv klippet av DeLillos sangen Ut. Refrenget fra den. Uuut, jeg vil ut, jeg må ut, og drikke meg full.. Kjære Pixi, igjen må jeg rette på deg, den sangen heter Slem. sikkert bare en glipp... Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Ana Johnson - We are Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Bruker Call On Me MP3. Funker greit den. Lenke til kommentar
mrtzter Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg bruker den gode 2002 sommerhitten Gigi D'agostino - Lamour Toujour! Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg bruker som oftest selvkutta WAV-ringetoner av trancelåter eller annet. Nå bruker jeg: "Dj Tiesto - Solid Globe - Sahara.wav" ...har ellers brukt: "Jean Michel Jarre & Apollo 440 - Rendez-Vous '98" "Player One - Insomnia" "Happy Tree Friends" "Prima Vera - Så lykkelig i Sverige" "Raffi - Bananaphone" "Zombie Nation - Kernkraft 400" Meldingsringetonen er standard "poly_ring_deep.mid". Lenke til kommentar
GNUfreak Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg bruker Led Zeppelin - "Stairway to Heaven" som ringetone. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Bruker nå Vi vil ha mål MP3(Fotball sangen til Ålesund) Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Har aldri sett hensikten med å kjøpe ringetoner til 30-40 kr..Så jeg lager mine egne og legger dem ober på telefonen.. Har nå In Flames - Zombie Inc. soloen.. nydelig! Åh lenge siden jeg har hørt på IF platene mine.. Lyst til å sende over den ringetonen ell? Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 OSHEA: Ruud van Nistelrooy er betre. Akurat no har eg den nyeste suporter sangen til Barnn "Det skal skje". Lenke til kommentar
Batterybabe90 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 På min Samsung D500 så har jeg sangen Everytime We Touch av Cascada Det er en sang som minner meg om hver gang jeg å typen min er sammen Lenke til kommentar
iam Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Noen som kan sende inn ringetoner som vi alle kan få noe smakebiter? Lenke til kommentar
NewBeetle Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 (endret) Har bytta til et klipp, som jeg selv klippet av DeLillos sangen Ut. Refrenget fra den. Uuut, jeg vil ut, jeg må ut, og drikke meg full.. Kjære Pixi, igjen må jeg rette på deg, den sangen heter Slem. sikkert bare en glipp... Vet ikke helt hvorfor du retter på Pixi som sier at sangen heter Ut, for det er nemlig akkurat det den heter. En av di nye sangene på samleplata til De Lillos. Nærmere bestemt sang nummer 2 på cd1. Forøvrig en meget bra sang. Forøvrig bruker jeg MP3 filen med Crazy Frog - Axel F som ringetone, mest for å irritere dem som er i min omgivelse når telefonen ringer. Endret 29. juli 2005 av NewBeetle Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Har aldri sett hensikten med å kjøpe ringetoner til 30-40 kr..Så jeg lager mine egne og legger dem ober på telefonen.. Har nå In Flames - Zombie Inc. soloen.. nydelig! Åh lenge siden jeg har hørt på IF platene mine.. Lyst til å sende over den ringetonen ell? Kan jeg alltids gjøre bare PM mailen din så skal jeg sende right away Har nå skifta til El Caco - Suffocate Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Akkurat nå har jeg refrenget til AC/DC - TNT... Men noen som vet om det er mulig å få de gamle nokia ringetonene lastet ned elns til nyere telefoner... Hadde nettopp en N3510 (reservetelefon), og der var det en ganske artig ringetone som het "Fool About"... Vil gjerne ha den på den jeg har nå, N6230... Er det mulig? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Nå har jeg brukt "Final Fantasy VII - Battle ending" i mange måneder Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Som ringetone bruker jeg refrenget til sangen Halv av Jokke og Valentinerne. Som meldingstone har jeg en lyd som var på telefonen fra før, Fete tror jeg den heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg