Gå til innhold

Hvilken ringetone bruker du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker for øyeblikket " Bare Egil Band - Kjærlighet mellom muslinger ".. liten smakebit fra refrenget: " Jeg synger om kjærlighet mellom muslinger, synger om kjærlighet mellom skjell.. de hakke no' sexliv, men de har det fint allikevel! " Ganske festlig sang.

 

Ellers går det i veldig variert utvalg av mp3-låter fordelt på kontakt-listen min (romantisk låt på samboeren o.l.)!

 

Bruker forøvrig SE K750i.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Har byttet meldingstone nå.

Broren min røk den nederste strengen på gitaren sin og vi fant ut at det er to strenger som er surra rundt hverandre. Bare den ene røk, så hvis man spilte på den lagde den en helt sinnsyk lyd. Særlig hvis man dro litt i den delen som var litt løs, hehe.

 

"SproingSproingSproingSproingSproingSproingSproingSproingSproingSproingSproingSproingSproingSproingSproingSproingSproingSproingSproingSproingSproing-Sproing -Sproing -Sproing"

Lenke til kommentar
Jeg har en sinnsykt fet ringetone som heter "fool about" på min kanontelefon 3510.. :p

 

Edit: Det er bare en midlertidig telefon altså... :yes:

ÅÅÅÅÅ!! Den ringetonen savner jeg!!! :cry:

 

Hadde 3510 før, og jeg hadde den ringetonen :)

 

Den fulgte dessverre ikke med på 7600, og jeg har ikke lyktes i å finne den noe annet sted... :(

 

Men, men

 

Min nåværende ringetone er When gladiators enters the ring :)

 

Kaller den "Dimdimdiridimdim", for det er sånn den går :p

Lenke til kommentar
Psykohits - Psykopat.mp3

Dere som var på TG i år vet hva det er..

Skal se om jeg kan fixe home.no accounten min og legge den opp..

 

edit: får fae* meg ikke til å logge på ftp.home.no

 

jaja.. uanz, som sms-lyd har jeg første 3 sekundene av 04_bernard_hermann_-_twisted_nerve.mp3, plystringen fra kill bill.

De har som oftest serverproblemer :p

 

Hehe, har erfaringer.. Fæle erfaringer.. :nei:

Lenke til kommentar
Jeg har en sinnsykt fet ringetone som heter "fool about" på min kanontelefon 3510.. :p

 

Edit: Det er bare en midlertidig telefon altså... :yes:

ÅÅÅÅÅ!! Den ringetonen savner jeg!!! :cry:

 

Hadde 3510 før, og jeg hadde den ringetonen :)

 

Den fulgte dessverre ikke med på 7600, og jeg har ikke lyktes i å finne den noe annet sted... :(

 

Men, men

 

Min nåværende ringetone er When gladiators enters the ring :)

 

Kaller den "Dimdimdiridimdim", for det er sånn den går :p

du kan gjør slik jeg fikk en bekjent til å gjøre. fikk en til å sende meg Old phone.mid. den ble sendt fra en Sony Ericsson et eller annet til min 3510i. gikk kjempe fint det. går sikkert an å sende fra Nokia til Sony Ericsson også.

 

jeg ser nå at det faktisk ikke går an å sende ringetoner fra Nokia 3510i iallefall. ikke som jeg kan se for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Bruker han derre svensken som maser fælt.

Hallllååå, det rrringer, høørrr du? Svåra da, det ringer, e det nån som hør meg?

 

Dere har sikkert hørt den før..

hehe... Det er ingen svenske! Det er en fra Norge, I Ny-Norsk Land!

Vet, men gikk litt fort i svinga, skrev noe greier som hadde ordet "svenske" i seg, i et annet forum...

Er vel ikke nynorsk-land. Heller Nord-Norge (?)

Lenke til kommentar
Bruker han derre svensken som maser fælt.

Hallllååå, det rrringer, høørrr du? Svåra da, det ringer, e det nån som hør meg?

 

Dere har sikkert hørt den før..

hehe... Det er ingen svenske! Det er en fra Norge, I Ny-Norsk Land!

Vet, men gikk litt fort i svinga, skrev noe greier som hadde ordet "svenske" i seg, i et annet forum...

Er vel ikke nynorsk-land. Heller Nord-Norge (?)

Whatever

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...