Gå til innhold

Hvilken ringetone bruker du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
stankassho.mp3 :p

Når mamma ringer har jeg en fyr som advarer meg om at mamma ringer. Fant den på inpoc.no

 

Vet ikke om det er helt lov å spørre om/svare på dette, men er det noen som vet om noen sider med gratis mp3-ringetoner?

Merkelig at trådstarter lurer på hva andre har, når han ikke vil/klarer å finne ut hva han selv har.... :hmm:

Gratis mp3 finner du vel på ulike fildelingsprogrammer. Det er vel gratis. Jeg bruker i tillegg Nero wave editor til å kutte i sangene, slik at jeg får kun den delen av sangen jeg vil ha. Dermed sparer jeg også plass. :w00t:

 

Jeg bruker forøvrig kaptein sabeltann! :cool:

Lenke til kommentar
stankassho.mp3 :p

Når mamma ringer har jeg en fyr som advarer meg om at mamma ringer. Fant den på inpoc.no

 

Vet ikke om det er helt lov å spørre om/svare på dette, men er det noen som vet om noen sider med gratis mp3-ringetoner?

Merkelig at trådstarter lurer på hva andre har, når han ikke vil/klarer å finne ut hva han selv har.... :hmm:

Gratis mp3 finner du vel på ulike fildelingsprogrammer. Det er vel gratis. Jeg bruker i tillegg Nero wave editor til å kutte i sangene, slik at jeg får kun den delen av sangen jeg vil ha. Dermed sparer jeg også plass. :w00t:

 

Jeg bruker forøvrig kaptein sabeltann! :cool:

 

En genial side med mp3'er ferdig kuttet i 30 sekunder og helt gratis finner du hos Walmart.com sin Music-Store!

 

Der er sangene i mp3-format 64 kbps, og du finner det meste av artister (selvfølgelig svært få norske).

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Jeg har, om ikke verdens mest irriterende, en av verdens mest irriterende ringetoner (tror jeg blir overgått av Crazy Frog).

Det er en lyd jeg har tatt opp selv, hehe.

Oppskrift:

Ta en trimsykkel. Sett den på det aller tyngste og tråkk kjeeeeempesakte. Da kommer det en høy, irriternde lyd. Skrapete. Ta den opp med telefonen og sett på høyeste volum. Helt sykt!

 

Tror ikke det funker på annet enn Siemens.

Som meldingslyd har jeg et glass som blir knust. Også selvinnspilt.

Selvinnspilt er velinnspilt :thumbup:

Lenke til kommentar

Redigerte litt sanger og lagde ringetoner av "Tsjeriau" av Ravi og Dj Loev (den jeg har som standard nå), "Stank Ass Ho" Jaa9 og OnklP og han derre rundbrennern, "Kursiv" av Trang Fødsel og "Paris to Berlin" av Infernal.

 

Lastet ned noen fra polyphonicringtonez.com, men de er "bare" polyfoniske og høres ikke like stilig ut. Noen som vet hvor mange polyfoniske toner k750i har?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...