Liddell Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Begynt i serie igjen nå, i Bondesliga Spiller midtstopper. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Er egentlig høyrekant, men spiller også spiss noen ganger. Ble satt som midtstopper en gang da vi manglet spillere i den posisjonen, og det gikk ikke riktig bra. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Spiller høyre/venstre kant, og litt spiss. Lenke til kommentar
i-c-eMan Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Kant, sentral og noen ganger spiss. Har egentlig mest lyst til å spille kant, men treneren synes at jeg dribler for mye, så jeg må spille sentral. Dårlig gjort!!! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Utfordre, det er jo ofte det kanter gjør så skjønte ikke helt hvorfor han skulle putte deg på sentral når du dribler mye... Lenke til kommentar
i-c-eMan Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 skjønner ikke jeg heller Han er en litt spesiell type :!: Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Høyreback. På en god dag for jeg lov til å spille kant/spiss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå