fxwz Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Tenkte vi kunne ha en post hvor vi kunne ha en samling over hvilke sanger som passer godt soom ringetone. Tenker da spesielt på de som har en mobiltelefon hvor man kan ha lydfiler som wav/mp3/wma som ringetoner. Er vel egentlig øret som bestemmer hvilke sanger som egner seg som ringetone, men jeg skal ikke sette opp noe forbud mot Heavy Metal tone jeg! Sanger som er knall til dette formålet er: Solid Base - Love Denne sangen trenger ikke å klippes til refrenget, siden sangen så og si starter med refrenget! Kommer med flere senere! Endret 15. juli 2005 av Tøbbi Lenke til kommentar
diversity Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg hadde Feel good inc, kuttet av hele mp3en på min kjære mobil som er mistet.. Nå har jeg midi E-ore. Weey... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Metallica - Whiskey In The Jar Har hatt den som ringetone i et halvt år, funker genialt Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Iron Maiden - Fear of the dark (introen er fet som ringelyd) Lenke til kommentar
Paull Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 En kompis av meg hadde en låt av Abigor, kuttet til midt inni låten. Ganske festlig, hver gang det ringte ble det et helvetes spetakkel og hyling og skriking.. Han fikk det travelt med å ta den hver gang Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Synes orginale er greiest jeg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg har refrenget av Kaptein Sabeltann - Kongen på havet. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Bobbysox - La det svinge ÅHH, den simpelthen MÅ jeg ha på mobilen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Iron Maiden - The Ides Of March Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg har refrenget av Kaptein Sabeltann - Kongen på havet. Den var genial! Får se om jeg får rippet den av vhs'en! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Det finnes bare en: Bananaphone! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) En kompis av meg hadde en låt av Abigor, kuttet til midt inni låten. Ganske festlig, hver gang det ringte ble det et helvetes spetakkel og hyling og skriking.. Han fikk det travelt med å ta den hver gang Husker en gang når jeg var på et møte av ett eller annet slag, så ringer det "Sexyyy, det ringer!!" Han ble lite flau da OT spørsmål: Hvordan får jeg mp3 filer fra dataen over til mobilen? Jeg har en SE K500i Endret 17. juli 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Har vekslet mellom Bananaphone, Benny Hill Theme, men er nå okkupert med Happy Tree Friends Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Brukte Klaus Badelt - Its a Pirate (theme fra pirates of the carribean). Egentlig veldig tøft, helt til minnekortet trengte formatering. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Drit i sanger. Det du skal gjoere, er og spille inn naar du/dine venner roper at naa maa du se til helvette aa ta telefonen. DET eier imo. OT: B|Real, message from the darksiders. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Samid Ædnan. Hadde den i et par år. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 CRAZY FROOOG!!!! Jeg hater deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå