bugsy Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Har fått denne feilen 2 ganger på ei uke. Maskinen fungerer helt fint til vanlig, men når jeg skulle slå den på fikk jeg feilmelding om at c:windowssystem32configsystem ikke fantes, eller var skadet.. Har Asus A7V333, AMD Athlon XP 1800 og en WD 120 gig special edition (8mb cache) Noen som vet hva som kan forårsake dette? Ganske irriterende, måtte reinstallere windows begge gangene det skjedde. Har også sjekket harddisken for bad sector, men fant ingen som helst bad sectors på disken... Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 neste gang du får feilmeldingen.....prøv å la maskinen være avslått i ca 30 min. Fikk samme feilmelding, og jeg tror jeg fant ut at det var fordi harddisken ble for varm. Når jeg lot den stå slått av en stund, funka den fint etterpå. Lenke til kommentar
bugsy Skrevet 30. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2002 Maskinen stod over natten, fikk samme feil også neste morgen, så er nok ikke det som er galt nei :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå