Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er litt n00b og inrømmer det, så jeg hadde vært veldig glad om noen her kunne fortelle hvordan jeg overklokker en Celeron prossessor. Jeg har sett at emne har vært tatt opp før av en stakkar som ikke fikk noe svar og håper på å få hjelp til dette denne gangen.

PS. Jeg hadde satt pris på om jeg kunne få spesifikk informasjon om hvordan jeg overklokker denne prossessoren, og ikke masse annet søl som jeg ikke trenger å vite. Det er en Celeron D 330, og jeg finner ikke noe som henviser til å sette opp spenningen etc. i BIOS.

mvh/

msRAVAGER

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men det er ikke noe som heter det der inne. Ikke noe i nærheten engang. På power mangagment er det bare alarmer og sånt tull. På Chipset Features og Advanced Features så er det ikke noe av interesse der heller. Er det noe program jeg kan bruke fra OS til å klokke opp?

Lenke til kommentar

Har allerede blitt henvist til Clockgen, men det funker ikke så bra det heller. Kanskje jeg bare skulle finne meg noe annet å gjøre. Det er egentlig ikke så viktig å klokke opp den prossessoren allikevel. Har jo tross alt en annen som er mye bedre. Jeg tenkte bare jeg skulle spørre siden dette er den første prossessoren jeg har hatt problemer med å klokke opp.

men men, tusen takk for at du tok deg bryet med å hjelpe lille meg da :thumbup:

mvh/

msRAVAGER

Lenke til kommentar

Takk jeg har merka det:P

men men, trodde det skulle gå siden det meste på denne pc'n er bytta ut, det eneste som fortsatt er orginalt på den er hovedkortet av den enkle grunn at jeg HATER OVER ALT PÅ JORD de små ledningene som skal festes til det.

Sikkert derfor det ikke går. Da veit vi det, og igjen, takk for hjelpen. Fikk bevist det jeg skulle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...