Gå til innhold

Mystery-auksjon på QXL! LOLOLOL :D

eivindhg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Har jo fått tonnevis med hint..

Et siste spm.. Hva hindrer deg å lage fler kontoer og kjøpe av deg selv og gi deg selv schempe karakter??

kan vel svare

for hver ting du selger på qxl så skal qxl ha noe av kaka så det hadde jo ikke vært særlig økonomisk og høyst usansynlig at hun har gjort det

Lenke til kommentar
Jepp!! Stakkars jævel som må det... Dere får følge med på karakterene mine... hehe.. Så får dere se om kjøperen blir fornøyd eller ikke. Noe sier meg at kjøperen kommer til å bli mer enn fornøyd ;)

hvorfor vil du egentlig selge denne gjenstanden?

Lenke til kommentar

Mange spørsmål. For det første..

1:Jeg byr absolutt ikke på min egen auksjon... Skulle jeg gjort dette og ha vunnet ville jeg tapt for mye penger på det da qxl skal ha sin del av kaka og det er STRENGT forbudt. I værste fall kunne jeg blitt utestengt fra Qxl og dette ønsker jeg helt klart ikke. En annen ting er.. Hvorfor skal jeg legge så mye jobb og tid ned i dette og sitte å by på min egen auksjon?? Nei... Jeg er seriøs og driver ikke med svindel av noen form. Jeg gidder ikke komentere dette noe mer. Tror folk jeg er en svindler, så får de tro det. Jeg vet selv at jeg ikke er det.

2:Jeg legger ikke ut noen hint her på forumet, alle hint kommer i auksjonen.

3 Jeg selger dette fordi jeg ville prøve noe nytt, jeg syns det er utrolig gøy og folk syns det er spennendes. I allefall mange syns det.

:D

Lenke til kommentar

7400... herregud... en eller mange er jo spinngalne..

på den annen side er det jo en glimrende måte å profilere butikken sin på.

på den annen side er jo ikke den personlige profilen helt betryggende...

Heisann!! Takk for at du kikker innom!:-D Alle mine varer er 100% nye hvis ikke annet er oppgitt i auksjonen. Spør gjerne spørsmål hvis det er noe du lurer på. Ikke glem at alle bud er bindende!! Ikke by hvis ikke du har mulighet til å betale meg innen 7 dager!!! Jeg frasier meg ansvar for ALLE pakker som sendes som a-post. Jeg anbefaler på det sterkeste at bud vinnere betaler for rekomanderte sendinger, da det faktisk kan skje at pakker blir borte i posten!!

å fraskrive seg ALT ansvar er jo... vel vel.... :whistle:

tenk om pakken til 7400 forsvant.. hmmm

Lenke til kommentar

Dette er jeg ikke alene om som selger på qxl. I denne auksjonen så MÅ man selvsagt betale for forsikret pakke. Jeg sender ikke avgårde varer som har så høy verdi uten forsikring. Det sier seg selv. Denne blir absolutt ikke borte. Jeg har solgt mange varepartier på qxl som har gått for MYE mer enn det dette skrinet har. Da sender jeg ALLTID forsikret.

Jeg trekker meg tilbake fra dette forumet nå.

Takk for meg!: :)

Lenke til kommentar

Dette er det mest patetiske jeg har sett på lenge. Ikke auksjonen - men all misunnelsen og surmagede oppstøt fra folk som tydeligvis ergrer seg over å ikke klare å komme opp med lignende ideer. :!:

Men........til dere som kaller DivaX en svindler: For det første er vel ikke personhets tillatt her inne? Og for det andre: DivaX er en av de aller mest respekterte selgerne på QXL. Så det er INGEN grunn til å frykte at man skal få en boks med klinkekuler fra den selgeren. Uten å kjenne til innholdet i mystery-skrinet, så kan jeg med garantere at den eventuelle vinneren av denne auksjonen blir alt annet enn skuffet

DivaX er et friskt pust mellom alle de trauste auksjonene på QXL, og skaper liv og interesse! Og jammen fikk ikke QXL litt gratisreklame her også :!: Tror IKKE alle dere ville besøkt QXL om ikke MYstery-auksjonen var der

Så folkens.......... dere lurer jo også på hvordan DivaX kan selge noe med så høy verdi, for kanskje å tape på det..............Vel, DET bør vel fortelle dere at DivaX har en skikkelig jobb og tjener nok på det til å ha mulighet til å dra i gang noe som dette. Noe å tenke på kanskje? Tjener dere bra nok til å kunne gi bort f.eks en diamantring? Tviler på det heheh.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...