DivaX.no Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Ja, dere kan jo gjette?? Disse varene som lgger i MYSTERY skrinet ligger nok ikke i butikken min!! Men gjett i vei!!Hihihi Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 No offence, men går det ann å skrive med vanlig skrift type her på forumet? Artig tilttak det du har satt i gang med her. Er både morsomt å spennende å følge med på Nå til det store spørsmålet vi alle har lurt på, er du mann eller dame? Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Tipper det ligger sexleketøy i boksen.. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Ja, dere kan jo gjette?? Disse varene som lgger i MYSTERY skrinet ligger nok ikke i butikken min!! Men gjett i vei!!Hihihi herregud. jeg kan ikke annet en å le av deg! dette er en av det mest latterligste jeg har sett! WOW! MYSTERY AUKSJON!!! MYSTERY SNØMANNEN, JEG KOMMER MEG IKKE UNNA! OMG. hva faen? forskuddsbetaling? kjøper betaler frakt og porto, her lukter det jævla rotte. get yourself a proper job. Endret 21. juli 2005 av Jonki Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Ja, dere kan jo gjette?? Disse varene som lgger i MYSTERY skrinet ligger nok ikke i butikken min!! Men gjett i vei!!Hihihi Divax... forteller du hva som var oppi etter den er solgt? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) butplugs? Endret 21. juli 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
DivaX.no Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Kjære dere som syntes at denne auksjonen er helt på trynet...SE JEG BRYR MEG!! Til dere som ber meg om å finne meg en jobb, så har jeg en jobb og jeg tjener bedre enn deg! Hahaha! Jeg skal forhøre meg med vinneren av auksjonen om han ønsker at jeg skal fortelle hva som er i skrinet. Det blir helt opp til kjøperen. Når det gjelder det STORE spørsmålet om jeg er mann eller kvinne... Så vil det forbli en hemmelighet. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Kjære dere som syntes at denne auksjonen er helt på trynet...SE JEG BRYR MEG!! Til dere som ber meg om å finne meg en jobb, så har jeg en jobb og jeg tjener bedre enn deg! Hahaha! Jeg skal forhøre meg med vinneren av auksjonen om han ønsker at jeg skal fortelle hva som er i skrinet. Det blir helt opp til kjøperen. Når det gjelder det STORE spørsmålet om jeg er mann eller kvinne... Så vil det forbli en hemmelighet. kapitalistsvin av en svindler. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Kjære dere som syntes at denne auksjonen er helt på trynet...SE JEG BRYR MEG!! Til dere som ber meg om å finne meg en jobb, så har jeg en jobb og jeg tjener bedre enn deg! Hahaha! Jeg skal forhøre meg med vinneren av auksjonen om han ønsker at jeg skal fortelle hva som er i skrinet. Det blir helt opp til kjøperen. Når det gjelder det STORE spørsmålet om jeg er mann eller kvinne... Så vil det forbli en hemmelighet. Lol Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Kjære dere som syntes at denne auksjonen er helt på trynet...SE JEG BRYR MEG!! Til dere som ber meg om å finne meg en jobb, så har jeg en jobb og jeg tjener bedre enn deg! Hahaha! Jeg skal forhøre meg med vinneren av auksjonen om han ønsker at jeg skal fortelle hva som er i skrinet. Det blir helt opp til kjøperen. Når det gjelder det STORE spørsmålet om jeg er mann eller kvinne... Så vil det forbli en hemmelighet. jeg gjetter drag Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 jeg gjetter mystisk sykdom som ikke kan kureres Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) nope det er ikke et MYSTERY du er en kvinne;) leste noen av karakterene dine å da refererte kjøperene deg som "hun" Endret 21. juli 2005 av KRAFortune Lenke til kommentar
DivaX.no Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Ojsann! Her er det noen som er litt misunnelige er det ikke det?? Stakkars deg. Haha.. Drag?? Hahaha, nå har jeg hørt det også!! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Kan jeg spørre om hvordan du fant ut om at vi finner denne auksjonen morsom, UTEN at du sier det er et mystery ? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Ojsann! Her er det noen som er litt misunnelige er det ikke det?? Stakkars deg.Haha.. Drag?? Hahaha, nå har jeg hørt det også!! svindlere har jeg ikke sansen for. Lenke til kommentar
DivaX.no Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Haha! Hun?? Kanskje det!! Eller kanskje IKKE!! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) OH, T3H MYSTERY. Endret 21. juli 2005 av Cheezcake Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Ufortent oppmerksomhet.. Takk for meg Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Stakkas j**** som må punge ut over 7 lapper for en eske med drit Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 både selger og budgivere er tullinger selger : svindleri og tull. tviler på at dette har noe mer verdi enn hva budet er på budgivere : dumme nok til å gi bud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg