Erren Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 [...]Ny informasjon ble lagt til av selger, den 14/7/2005 21:37 : Ojda!! DETTE GÅR UNNA FOLKENS!! Er dere klare for ett nytt hint?? Er dere det?? Trallalllalaaaaa.... Nei jeg skal ikke holde dere på pine benken lenger!! Her kommer ett nytt hint.... Dette er kanskje noe du bør pakke med deg i bagen du allerede har klar? Dette hintet har glidelås!! Og i glidelåsen ligger det noe som er rundt....hardt....og det er 10 stk av de!! [...] Klinkekuler!!!! Sikkert verdt 2.000 kr!!!! OMG!!!! :!: Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 [...]Ny informasjon ble lagt til av selger, den 14/7/2005 21:37 : Ojda!! DETTE GÅR UNNA FOLKENS!! Er dere klare for ett nytt hint?? Er dere det?? Trallalllalaaaaa.... Nei jeg skal ikke holde dere på pine benken lenger!! Her kommer ett nytt hint.... Dette er kanskje noe du bør pakke med deg i bagen du allerede har klar? Dette hintet har glidelås!! Og i glidelåsen ligger det noe som er rundt....hardt....og det er 10 stk av de!! [...] Klinkekuler!!!! Sikkert verdt 2.000 kr!!!! OMG!!!! :!: hmm.. jeg tenkte på.. "Penal" ? Det må du har i baggen du har klar, iallflall på skolen. Rundt og hard..? Penner? Blyanter? Blyanter er jo også runde, bare ikke hele veien som på klikekuler.. Men skrinet var rimelig lite da, og spesielt til alle de tingene hun har puttet oppi Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 eller 10 kronestykker?? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 "Denne er nok brukt en gang, bang bang bang!!! Denne egner seg nok best til far og sønn, mens mor kommer til å erge seg grønn!!" Lekepistol ? så nå har noen gitt budet 4000kr (!) for en leke pistol, 10 klinkekuler og et peneal fra nille ? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Herregud. Ordelingsfeil opp i mente! For en jævlig presentasjon av en auksjon. Boss hele greien! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 eller 10 kronestykker?? Ja dæven.. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Vedder på at hun planlegger å legge opp som QXL auksjonist og selger brukt tyggis som avskjed.. Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Jiiiizes, høyeste bud er nå 5000 kroner, stakkars jævler. Tror vinneren av denne auksjonen blir rimelig skuffa når han har brukt 10000 kroner på en boks med dritt du kunne kjøpt i en juggelbod på torget :O Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Dette er jo helt sykt... Jeg trodde virkelig at folk hadde blitt lurt nok til å ikke gå på dette. Drøyt, drøyt, drøyt Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Dette er .... dette er........ ....... s y k t Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Er det noen her som tør og ringe han selgeren ( etter mysterie tingen er solgt seff ) og recorde at du prater med han, finn ut hva som er oppi.. og legg ut opptaket her? Jeg tør ikke selv Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Har dere ikke sett ROFL waffels folkens? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) nvm Endret 21. juli 2005 av KRAFortune Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hva får egentlig folk til å by på denne gjenstanden? For meg virker det som de byr, kun for å tilfredstille deres egen nysjerrighet. For alt de vet kan det være et smykke til 20 kr. Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 6800 kr nå, fatter ikke at folk gidder.. på den annen side er det jo ganske glimrende for oss den personen som har auksjonen leser sikkert dette også Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Sjekk de andre auksjonene til DivaX.. Love armbånd, alvetopper, kjendistopp osv. Og se hva jeg fant! divax.no!! Lenke til kommentar
DivaX.no Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hei på dere alle sammen! Det er jeg som driver denne auksjonen. Jeg takker for både positive tilbake meldinger og negative. Jeg er faktisk ganske skuffet over at dere stiller spørsmål ved auksjonen min på Qxl. Jeg har hatt auksjoner på Qxl lenge og driver ikke med lureri. Hvis dere sjekker karakterboken min så ser dere at jeg er seriøs. Jeg ville finne på noe som var litt annerledes. Til deg som skriver at jeg skriver som en 12 åring så beklager jeg dette. Rettskrivning er ikke min beste side... Sånn er det bare.... Jeg setter ikke så veldig stor pris på at dere kopierer tekst fra auksjonen min. Det er faktisk ulovlig. Så jeg ber dere om å slutte med dette ASAP!!! Fortsetter dette så vil jeg gå videre med dette. Dere som vil følge med kan gå INN på auksjonen og lese der. Det er IKKE nødvendig å kopiere tekst fra min auksjon!! Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Sjekk de andre auksjonene til DivaX.. Love armbånd, alvetopper, kjendistopp osv. Og se hva jeg fant! divax.no!! Da kan en nesten gjette hva som er oppi da!! At det går ann, tenk om de blir lurt da.. Skulle ha kidnappet pakken når den ble sendt, sjekke innholdet og sende den videre igken!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg