G_Bone Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 har montert turbotrykksmåler i min 1.8t men funker ikke som det skal! måleren er av typen auto gauge.under gasspådrag viser den null(kanskje0,1) i ladetrykk,mens når jeg slipper gassen for og gire spretter nåla opp på 0,6-0,7 i et kort øyeblikk. under montering la jeg merke til at den ene slangen var tykkere enn den andre der jeg satt inn t stykket. noen som har en ide hva som kan gjøres for og fikse på dette?? takk for svar Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Det kan høres ut som du har montert måleren feil, ev. sammen med en komponent med feil på. Fortell hvor i systemet du koblet inn meteret. Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 husk at du må ta det fra trykk siden av systemet ditt da Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Virker som føleren kan være plassert på feil side siden du får reaksjon når den blåser ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå