Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

USA klarer det igjen!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-31 19:17, b-duvaland skrev:

Quote:


Den 2002-07-31 19:13, tunefish skrev:

Quote:


Den 2002-07-31 19:08, b-duvaland skrev:

Kan en moderator vennligst slette hele denne tråden, ikke bare stenge den.


 

Kan du vennligst putte en sykkel i munnen og bry deg om dine egne saker?

 

På dette grunnlaget vil jeg si at du burde bli utestengt fra dette forumet. Håper en moderator kommer og ser dette snart.

 

Jeg må le høyt og lenge...

1. På hvilket grunnlag burde denne posten bli slettet?

2. På hvilket grunnlag burde jeg bli utestengt?

 

Fordi den ble litt off topic? Kan ikke du heller bare elegant hoppe videre i forumet og ikke bry deg mere om det?

Og jeg burde bli utestengt fordi jeg ber deg slutte å mase om usaklige ting?

 

Pardon monsiuer, men har du seriøst noe i topplokket?

Eller la meg gjette... du kjenner en moderator og skal få ham til å banne meg?

 

Nei, gutt. Få deg noen seriøse problemer her i livet du, og slutt å plage meg med trivialiteter.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-31 19:21, cyclo skrev:

tunefish: greit nokk. Du har et poeng. Men saken er den at jøder har alltid vært beskylt for alt mulig rart fra å spise småbarn i syke ritualer til å konspirere om å ta over styret av land. Derfor bør man være litt forsiktig med hva man sier.

Hadde man f. eks. sagt at USA blir styrt av bønder hadde jo ingen reagert. Men saken er den at det uttrykket "Jødene har tatt over makten" er et uttrykk flittig brukt av nazister (jeg har tidligere hatt venner innefor det miljøet). Jeg sier ikke nødvendigvis at uttalelsen var rasistisk ment. Men den kan veldig fort tolkes sånn.



 

Joda, er veldig enig.

Godt du er engasjert.

Er ikke mange av dem blant norsk ungdom idag... :roll:

Lenke til kommentar

Quote:


Jeg må le høyt og lenge...

1. På hvilket grunnlag burde denne posten bli slettet?

2. På hvilket grunnlag burde jeg bli utestengt?


Fordi den ble litt off topic? Kan ikke du heller bare elegant hoppe videre i forumet og ikke bry deg mere om det?

Og jeg burde bli utestengt fordi jeg ber deg slutte å mase om usaklige ting?


Pardon monsiuer, men har du seriøst noe i topplokket?

Eller la meg gjette... du kjenner en moderator og skal få ham til å banne meg?


Nei, gutt. Få deg noen seriøse problemer her i livet du, og slutt å plage meg med trivialiteter.


 

Ja, så flott at du ler. Jeg må si jeg misliker personer som ytrer meningene sine som deg. Hvis du hadde lest retningslinjene til hardware.no, spesielt punkt 1 og 3, hadde dette forumet vært mye bedre.

 

Med utsang som dette,

 

Quote:


"Kan du vennligst putte en sykkel i munnen og bry deg om dine egne saker?"


 

Quote:


"Pardon monsiuer, men har du seriøst noe i topplokket?"


 

Quote:


"Nei, gutt. Få deg noen seriøse problemer her i livet du, og slutt å plage meg med trivialiteter."


 

Denne posten bør slettes da den er full av delvis rasitiske ytringer, både ovenfor folk og til dels land. Noen av postene er tildels usmakelige og burde etter min mening ført til direkte utestengelse. Jeg ber deg uansett skjerpe deg, du har flaks om du ikke blir utestengt.

Lenke til kommentar

Detta begynte å bli latterlig. b-duvaland er tydeligvis bare ute etter å ødelegge tråden.

 

Vet ikke om jeg ville kalt meg engasjert da. Er vell kanskje mer ett forsøk på å røske opp litt i engasjementet jeg hadde da jeg var tenåring.

 

_________________

webmaster http://www.tequila.org

 

Yesterday upon the stair

I met a man who wasn't there

He wasn't there again today

I think he's from the CIA

 

[ Denne Melding var redigert av: cyclo på 2002-07-31 20:09 ]

Lenke til kommentar

Uhm, tråden handlet om filmselskapenes mot-tiltak mot piratkopiering, som VG som vanlig blåste opp og skrev en helt feilaktig artikkel med en meget rar vinkling av saken. De aller første postene dreier seg faktisk om topicet (Som er sterkt misvisende), mens resten av innleggene er etter min mening ganske unødvendige. Jeg registrerer at tråden fortsatt ikke har blitt stengt. De innleggene du skrev som handlet om _temaet_i denne tråden er jeg 100% enig i. Skjønner heller ikke hvorfor du kritiserer meg, vi er enige i saken, og det er ikke jeg som er usakelig og kommer med barnslige kommentarer, det var tunefish. Vanligvis ignorerer jeg slikt, men denne tråden inneholdt tildels sensitive poeng, som jeg mener ikke hører hjemme her, moderator har allerde slått ned på et tilfelle, det er nok bare det første.

Lenke til kommentar

Det jeg kritiserer er ikke det at du kommer med tilbakemelding men måten du gjør det på. Det er jo helt og holdent unødvendig å komme med masse krav om utestengelser og stenging av tråder på denne måten. Det forurenser jo bare tråden enda mer.

Dersom du syns tråden ikke lenger er passende gjør du som følger:

a) Lar vær å lese mer

B) Dersom du syns det har gått for langt sender du en _privat_ melding til en moderator.

Lenke til kommentar

Dersom noen har meninger som går utover tema...(piratkopiering vs straffereaksjoner)...foreslår jeg at de tar diskusjonen/menings-utvekslingene sine med til et annet forum..dette blir for dumt, det som blir diskutert her har overhode INGENTING!!! med data eller data-relaterte spørsmål å gjøre....

Lenke til kommentar

Jeg blir så paff av noen av tingene folk lirer av seg i denne tråden at jeg ikke gidder å lese mer enn de to første sidene. Å si at "jødene styrer USA" ikke er rasistisk er enten å gjøre seg selv dummere enn man er for å kverulere, eller så det ekte dumskap/ uvitenhet.

 

KKK, som nærmest har dette som sitt slagord, har sikkert hele tiden ment dette som et kompliment til jødene....jada!

 

Vær så snill, la oss slippe sånt søppel her inne.

Lenke til kommentar

Kom igjen, bare prøv deg Spielberg! :grin:

 

At visse folk har lov til dette, er ikke ensbetydende at de vil gjøre det.. seriøst, ser du for deg at dette vil bli gjort i praksis. Jeg vil tro dette er kun skremsel.

 

Så kom igjen kopier masse og del det videre, P2P Nation :smile:

Lenke til kommentar

tunefish skrev (2002-07-31 19:13):

Kan du vennligst putte en sykkel i munnen og bry deg om dine egne saker?

 

Hvorfor akkurat en sykkel? Bare litt uvanlig! Jæla tidig, (ler fortsatt (tidlig på morgenen))

 

Må innrømme at denne posten gikk LITT ut på viddene! Vi klarte jo å fa den fra "lovforslag mot piratkopier av kopibeskjyttet materiale til Rassisme og Jødehat!" Det må være ny rekord!

 

Anyway, Alle etniske grupper på tåle rassisme (ikke at jeg støtter det), tilogmed hvite, vi blir jo trakkasert fordi vu har gjennomsnittnlig mindre tiss en resten av verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...