Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

USA klarer det igjen!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

filmindustrien har bare seg selv å takke (slik som musikk bransjen), hadde de bruk hue hadde de kommet opp med ideen om at folk laster ned film før det ble noe problem, de kunne laget en løsning der du betalte noen kroner for å laste ned en film. Jeg tror nok folk ville betalt for dette siden man da ville vært garantert kvalitet og tilgjengelighet.

 

Når det gjelder det idiotiet som de driver med nå, skaff dere brannmur før det er for sent. For å si det enkelt, hvis de ødelegger noe som ikke er på amerikansk jord kan de saksøkes og anmeldes ja! siden loven kun gjelder over dammen og ikke her enda:)

Lenke til kommentar

Jeg tror det er ganske så langt fra tanke til handling i denne saken. Hvis filmindustrien i USA skulle kunne destruere din PC, så tror jeg de må regne med at de vil skape en så stor frustrasjon rundt om i verden at de kommer etter all sannsynlighet til å slite selv med ødeleggelser og sabotasje under opptakene sine.

 

Problemet kan vel ikke være så veldig stort. De ville jo uansett ikke klare å skade maskinen fysisk. Løsningen blir at man har et "kadaver" av en maskin som kun står og laster ned. Destrueres programvaren og eventuelt de filmene som er lastet ned, så er vel ikke det dommedag for det.

 

Husk folkens! Sommeren er ikke over enda, og agurkene er ikke modne. Aviser er aviser.

 

Jeg syntes jeg leste noe om en meteoritt som skulle knele store deler av kloden i 2019, men det ble jo dementert i dag, og media fikk på pukkelen fordi de hadde blåst opp saken.

 

Nei, slapp helt av dette blir en umulighet.

Lenke til kommentar

Hva er egentlig så galt med det, det er ikke lov til å piratkopiere filmer uansett. Selvfølgelig vil ikke noe slikt fungere i praksis, men det har da en viss avskrekkende faktor i seg. VG er etter min mening rett og slett en dritt-avis, de legger alltid på og smører det de skriver om uansett, så ta ikke det for god fisk. Jeg bryr meg uansett ikke, bare så det er sagt! :wink:

Lenke til kommentar

japp... hva er egentlig galt med det?.. skjønner ikke helt hvordan moral visse mennesker her har.. virker som noen mener det er helt ok å sitte laste ned filmer og mp3'er i massevis til flere 10000kr, og det at noen vil bruke hardere midler på å stoppe dem, nei det skal dem ikke få lov til.

Så lenge du følger loven, og helt vanlig mennesklig moral, og slutter stjele denne musikken og filmene fra menneskene som lager dem, så har du jo ikke noe å frykte? Det er lizzom helt ok at dere stjeler fra dem, men at dem vil slå tilbake og gjøre det umulig fra dere å stjele.. det skal dem ikke få lov til? *humre*

Lenke til kommentar

*sukk*

 

Det eneste overraskende med dette er at det finnes folk som tar det alvorlig.

 

Gaa til theregister heller, saa faar dere se ett annet "lovforslag", som kan vaere litt morsomt i denne sammenheng.

 

Foroevrig er det vel ikke noe nytt at politikerne i USA til en stor del er kjoept og betalt av interessegrupper?

Lenke til kommentar

Quote:


starfalc skrev (2002-07-30 08:29):

Jødene eier USA..


 

Ja forbanna jøder! Nei kødder, tror ikke det er jødene som har så mye med dette å gjøre, bare noen grådige og maktsyke mennesker høyt oppe i den amerikanske maktpyramiden som mener at USA Eier egentlig hele jorden, resten av jorden bare vet det ikke enda...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-30 10:46, Killer_DT skrev:


Ja forbanna jøder! Nei kødder, tror ikke det er jødene som har så mye med dette å gjøre, bare noen grådige og maktsyke mennesker høyt oppe i den amerikanske maktpyramiden som mener at USA Eier egentlig hele jorden, resten av jorden bare vet det ikke enda...


LOL

Lenke til kommentar

Quote:


Killer_DT skrev (2002-07-30 10:46):

Quote:


starfalc skrev (2002-07-30 08:29):

Jødene eier USA..


 

Ja forbanna jøder! Nei kødder, tror ikke det er jødene som har så mye med dette å gjøre, bare noen grådige og maktsyke mennesker høyt oppe i den amerikanske maktpyramiden som mener at USA Eier egentlig hele jorden, resten av jorden bare vet det ikke enda...

:lol: Bravo :lol:
Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-30 04:29, bentyman skrev:

Hadde det ikke vært for USA hadde vi ikke hatt data i dette århundret..


 

Folka her kritiserer ikke amerikanske selskaper som har stått for utviklingen av datamaskiner, det er den amerikanske regjeringen som er føkka.

 

Dessuten har europeiske og asiatiske selskaper og universiteter gjort MINST like mye for datamaskinen som amerikanerne.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-30 08:29, starfalc skrev:

Jødene eier USA..


 

Rasistiske uttalelser kan du heretter spre via andre kanaler. Slikt tolereres ikke på dette forumet - over, under eller ved siden av hodet ikke.

 

"starfalc" er med dette permanent utestengt. Jeg har ingen form for humor når det kommer til rasistiske slengbemerkninger.

 

-moderator yummy-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...