mandela Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) ser at det ikke finnes noen erfaringer i prisguiden, men jeg regner med at noen aktive her på forumet har (eller har kjennskap til) denne mobilen. noen som ønsker å dele erfaringer? er spesielt interessert i styrepinnen. Endret 15. juli 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Har erfaring med 6020, tror de to telefonene skal være noenlunde like... 6020 er i hvert fall en ypperlig telefon. Flott tastatur, liten og lett telefon. Styrepinnen fungerer utmerket synes jeg. Telefonen har de velkjente Nokia menyene så den er lett å bruke. Rask og god i menyene og helt konge på sms-skriving. 6020 har ikke BT eller mpx kamera, men har push to talk. Kameraet er forøverig overraskende bra til VGA å være. Lenke til kommentar
ywj Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Veldig fornøyd med min 6020.. Batterikapasiteten er upåklagelig, men jeg bruker sjeldent kameraet. 2,5 mb minne. Det er 2 erfaringer på 6020 i prisguiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå