Gå til innhold

Returerfaring hos Norwaydisc

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne slenge innpå min erfaring med den denne spesial-butikken.

Kjøpte en Benq1620 av de for en tid tilbake, men denne døde etter en stund.

Etter litt prating på forumet deres sendte jeg inn brenneren.

Etter de hadde motatt den ble om jeg spurt om "det var greit" med en 1640 i erstatning(denne er bedre enn 1620) og jeg takket gladelig ja :yes: .

Som retur for porto ba jeg om å få 3x 5pack TY plater (dette skal da bli 105,-) og skulle være nok til den tapte portoen(110,-).

Etter å ha motatt pakken, oppdager jeg ikke bare 3 pakker, men hele 4 pakker TY plater.

Dette er jo flotters av Norwaydisc og litt rart når du tenker på at de ikke er så allverden i størrelse.

Men men, thumps up :thumbup: for Norwaydisc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bare gode erfaringer fra dem jeg og. Bestilte ca 100 dvd plater. Fikk ca 10 gratis testplater + noen tomme kakebokser. Bra Norwaydisc! Ps dette var ikke ved retur, men ved bestilling...

:thumbup: Alltid hyggelig med god kvalitet, lave priser og god service :)

Endret av Navitas87
Lenke til kommentar
Det er slik butikker bør være.

BTW: Lager Norwaydisc cd-plater selv?

Å produsere plater selv er noe vi ikke kan.

Men vi fikk en OEM produsent til å produsere plater for oss med vår logo. De vi hadde var 4x DVD-R og 4x DVD+R, alle er nå solgt.

4x DVD+R som vi fikk var dessuten defekte (vi fikk erstatning for de heldigvis), ja vi hadde selvfølgelig fått testplater i forkant som virket helt fint.

Så små marginer som det er på plater ser vi oss ikke råd til å koste på oss det ekstra det koster å få produsert platene med egen logo. Dessverre.

Den dagen vi blir så store at halve Norge handler plater hos oss kan det nok tenkes at vi gjør noe sånt igjen... :roll::whistle:

Mvh

Tor Magne

NorwayDisc teknisk support.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Jeg og en kameraet er også veldig fornøyd med Norwaydisc og deres vennlige og kundevennlige innstilling. Eneste minuset er at de holder til så langt nord i Norge at sendinger tar litt lenger tid til Sør/Øst-Norge enn visse andre netshopper. Men når service og varene er såpass bra, så betyr det lite.

Dessverre har de mistet meg som kunde da butikken jeg jobber for nå tar inn Verbatim/TY plater selv... innkjøpspris er alltid greit :)

Lenke til kommentar
Jeg og en kameraet er også veldig fornøyd med Norwaydisc og deres vennlige og kundevennlige innstilling. Eneste minuset er at de holder til så langt nord i Norge at sendinger tar litt lenger tid til Sør/Øst-Norge enn visse andre netshopper. Men når service og varene er såpass bra, så betyr det lite.

Dessverre har de mistet meg som kunde da butikken jeg jobber for nå tar inn Verbatim/TY plater selv... innkjøpspris er alltid greit :)

For tiden sendes 80-90% av varene til den sørlige halvparten av Norge fra Rogaland, så ventetiden er ikke så lang nå.

Edit: Verbatim/TY har forresten gått ut, så det blir slutt på disse etter at lageret er tomt. Regner ikke med at din bedrift heller klarer å skaffe mer av de.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar
For tiden sendes 80-90% av varene til den sørlige halvparten av Norge fra Rogaland, så ventetiden er ikke så lang nå.

Hadde ikke vært mulig å få de direktesent, istedenfor å la dem komme inn på lager, og så sende dem til meg? Bor i Rogaland :p

Lenke til kommentar
Verbatim/TY har forresten gått ut, så det blir slutt på disse etter at lageret er tomt. Regner ikke med at din bedrift heller klarer å skaffe mer av de.

Dette gjelder vel Verbatim pastell regner jeg med? Blir det andre muligheter til å få tak i TY plater? Det er jo dette som er de beste platene.

Lenke til kommentar
Verbatim/TY har forresten gått ut, så det blir slutt på disse etter at lageret er tomt. Regner ikke med at din bedrift heller klarer å skaffe mer av de.

Dette gjelder vel Verbatim pastell regner jeg med? Blir det andre muligheter til å få tak i TY plater? Det er jo dette som er de beste platene.

Vi prøver.

Problemet er å finne de til lav nok pris og med overkommelige minste-bestillings krav.

Så langt...ja vi leter fortsatt.

Det er bare verbatim pastell som går ut - sammen med alle andre 8x plater fra verbatim. Blir kun 16x igjen.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Hadde ikke vært mulig å få de direktesent, istedenfor å la dem komme inn på lager, og så sende dem til meg? Bor i Rogaland :p

Hva mener du?

Alle varer er på lager her i Rogaland og sendes så førstkommende virkedag etter bestilling.

Å sende direkte fra vår leverandør kan være vanskelig da vi har forskjellige leverandører på de forskjellige varene.

Lenke til kommentar

Hva mener du?

Alle varer er på lager her i Rogaland og sendes så førstkommende virkedag etter bestilling.

Å sende direkte fra vår leverandør kan være vanskelig da vi har forskjellige leverandører på de forskjellige varene.

Glem det jeg leste feil/missforsto. My bad :blush:

Lenke til kommentar

Har også bare positive erfaringer med norwaydisc.no

Posten behandlet pakken min som en fotball og konsekvensen ble noen knuste cover. Sendte en mail til Norwaydisc og noen bilder av coverene så ordnet alt seg selv om jeg kanskje skulle ordnet opp med posten selv.

Og for første gang i historien kom en pakke til Vadsø fram etter 1 dag i posten :)

Fine priser / God service det er vel alt jeg kan si :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...