Anonym234 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 :!: http://www.mediegymnaset.no/forside.asp Noen som har gått på Noroff her? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 nei men de har veldig mye spennende fag som jeg kunne tatt om jeg hadde hatt litt penger Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 mediegymnas som i vidergående skole? Lenke til kommentar
resol Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Vuderer å begynne, høre hvor vidt jeg slipper almennefaga der først ( slit om jeg må ta dem på nytt, 3(eller no) år etter jeg slutta på vk2 ) Det er vgs ja, men koster 10.000 i året... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg har hørt en del negativt om noroff. En del studenter som vasr meget lite fornødd. De satt mye for seg selv uten lærer, og fikk lite/ingen oppfølging. Er ikke den statlige skolen god nok? Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Jeg har gått Noroff, dog. Systemutvikling. Problemet med slike skoler, er at mange tror de kjøper seg utdannelsen. Selv om skolen er privat, så må du sannelig jobbe for karakterene!! Du kan ikke kjøpe deg lærdom og du får ikke automatisk toppkarakterer, selv om du betaler mye for å gå på skolen. For all del, det er litt "slapphendt", det er mye opp til eleven, etc. Men det er sånn jegliker det.. At jeg kan jobbe litt selvstendig, at jeg ikke må følge alt fra a-å, men at jeg kan ta egne løsninger, m.m. For en gangs skyld var jeg lærerens favoritt! ps er klar over at tråden er eldgammel, men jeg bare tenkte jeg skulle kaste lys over situasjonen. mange av de som går på private skoler, får det dekket via sosialkontoret (omskolering, o.l.), samt mange er bare folk som tror de kan betale seg igjennom skolegangen, uten å gjøre egeninnsats. Så fins det de som står på og de er somregel fornøyd. Jeg skal ikke påstå alle noroff skoler er perfekt, jeg har bare gått på en. Om det var en ting jeg ikke var fornøyd med, så var det de som satt å spillte på pc'ene i alle timene, for så å klage på undervisningen senere, samt kreve at vi gikk igjennom tingene på nytt. Slike sinker ødelegger for alle. (De var sinker pga. de holdt på med utenomskole-ting i timene, som feks. å spille pc-spill). -- jeg gikk www.noroff.no systemutvikler (lagt ned den linjen), etter 3 årig vgs. kostet ca. 70k i året. Endret 11. desember 2006 av DaButcher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå