Zemeckis Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hei Jeg begynner som tavlemontør lærling 9/8 og jeg skal skaffe meg en opplæringsbok, men hvor kan jeg skaffe det? På en bokhandel eller opplæringskontoret? Håper på raske svar da jeg skal skaffe det i morgen før jeg reiser på ferie Lenke til kommentar
Innos Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Dette er sikkert feil, men vil det si at du skal jobbe med å montere sånne tavler man har på skolen? Litt off-topic, men håper det går greit. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Dette er sikkert feil, men vil det si at du skal jobbe med å montere sånne tavler man har på skolen? Litt off-topic, men håper det går greit. Hahaha, latterligste jeg har hørt :!: Tavlemontør Lenke til kommentar
acon Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Dette er sikkert feil, men vil det si at du skal jobbe med å montere sånne tavler man har på skolen? Litt off-topic, men håper det går greit. Hahaha, latterligste jeg har hørt :!: Tavlemontør :!: Vet ikke hvor du får fatt i en slik bok, sikkert hos en vanlig bokhandler Hvor du skal begynne å jobbe? Har selv jobbet som tavlemontør nå i sommer, å tenker på å ta fagbrev som det når jeg er ferdig med VK1. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Hvor du skal begynne å jobbe? Har selv jobbet som tavlemontør nå i sommer, å tenker på å ta fagbrev som det når jeg er ferdig med VK1. Autronica Fire and Security. De lager og setter opp brannvaslingssystemer til bla store cruise ship. Fikk en omvising etter intervjuet og tydelig så visste jeg stor interesse, for 2 dager etter på fikk jeg en mail om den enne lærlingeplassen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Du skal få det av arbeidsplassen eller fylket. Gratis. Det er en perm med ark i. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Du skal få det av arbeidsplassen eller fylket. Gratis. Det er en perm med ark i. Regnet med det. Jeg får ringe kontaktpersonen i neste uke for å få litt mer klarhet på ting. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jepp. Høres smart ut. Uansett så haster det vel ikke sånn Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Jepp. Høres smart ut. Uansett så haster det vel ikke sånn Nei, men det hadde vært kjekt å ha alt i orden til jeg begynner min lærlingetid fra 9. august. Men uansett takk for hjelpa Lenke til kommentar
ertdfk Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Da jeg jobbet som lærling fikk jeg opplæringsboka på arbeidsplassen. Men når vi gikk på yrkesskolen måtte vi av en eller anne grunn kjøpe den, vi fikk da kjøpt den på den lokale bokhandelen (brukte den aldri). Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Har nå ringt til kontakt personen på Autronica og det ordnet seg. Det var ikke noe hast verk å skaffe den. Tror vi måtte skaffe oss en opplæringsbok da jeg gikk GK Mekanik, men det gjorde jeg aldri. Jeg tok det som en unødvendig utgift Lenke til kommentar
Samene Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Offtopic: Visste ikke at Autronika lagde tavler på si av alarmsentraler og detektorer. Ontopic: Det er arbeidsgiver som skal skaffe alt nødvendig opplæringsmatriell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå