WaX[s] Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Hei. Problemte mitt oppsto helt plutselig, satt helt vanelig i windows da den ene harddisken min ikke ville mer. Den ble borte fra "Min Datamaskin" og Enhetsbehandling etc. Så kom det opp ei lita rute i høyrehjøre som fortalte meg at det var problemer med å skrive til disk F. "Okey" tenkte jeg og prøvde meg på en reboot. da kommer følgende opp. (I oppstarts vinduet liksom. Har alltid pleid og kommet opp statusen til den disken der, der har det pleid å stått OK men nå står det OFF LINE) "Problem is detected with arrey: 1" Er også en S-ATA disk, hvis det hjelper dere. Er litt surt og miste den, i og med at det er nesten en helt ny disk. Har også tatt inn og ut ledningene, men hardisken blir fortsatt ikke funnet. (BIOS og Windows) Noen som har noen råd, eller har vært borti lignende? På forhånd takk Endret 15. juli 2005 av WaX[s] Lenke til kommentar
Folo Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Prøv å tilkoble ledningen til hovedkortet i en annen ledig SATA slot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå