Gunfreak Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 spillet har et langt navn som er: Civil War -- The Battle of Bull Run: Take Command: 1861 men man sier bare bull run. spillet tar for seg det første store slaget/slagene under den amerikanske borgerkirgen. det er laget av 2 karer med hjelp fra history channel og gis ut av activision value(som er tilbuds og billig spills delen til vanlig activision) men ikke la dere bli av skreket av at det er ett billig spill dette overgår mange spill til 500kr lett. spesielt når det gjelder historisk realisme, alt av demo'r, bilder, Reviews med mer, finner du her: http://madminutegames.com/ . forumet er veldig bra og det er allerde mange moder ute, graffiken er overaskende god for et billig spill, og den er perfekt til spillet, ingen spill gir så gode muligheter når det kommer til napolion style fighting, det slår imperial glory og cossacks lett, fant faktisk spillet på et IG forum der alle mente at det var slikt GI skulle oppføre seg. jeg ble helt avhenig av demo'n og bestilte spillet(dessvere kan man bare få det fra usa) bestillte det herfra, http://store.yahoo.com/yhst-12000246778232/ciwabaofburu.html kosta $25.90 med frakt noe som blir 170kr, altså ikke noe moms og dritt, tok litt lang tid å få spillet, nesten 2 uker men det kom frem, og butikken er veldig bra. så last ned demo'n les reviews og se om dette er noe for dere. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2005 her et noen bilder Lenke til kommentar
gorber Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Jeg prøvde demoen av det, og den sugde! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 hva sugde med den? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Grafikken trakk litt ned da. Driver å laster ned demoen nå, men har sett screen shotsa, og grafikken var ikke helt på topp! Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Synst ikkje grafikken ser so dårleg ut, eg. Den er kanskje ikkje på topp reint detalj- og effektmessig etter dagens standard, men den ser jo ryddig og funksjonell ut. Kay Lenke til kommentar
brd Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Now men følesen av spillet er sikkert bra Btw orker ikkje å laste ned demoen sry Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Grafikken ser ikke så bra ut... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 som sagt billig spill, laget for noen få % av det de store spillene blir laget for, kan si med hånden på hjerte at dette knuser Imperial glory når det kommer til realsime. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Må si meg enig, selv om spillet (les: demoen) er litt forvirrende til tider. Første gangen brukte jeg nesten 2 timer (spilltid) på å skjønne hvilken vei jeg skulle bruke Men absolutt, bra spill Skulle bare ønske at man kunne velge hva folka dine siktet på selv Og så er det jo så morsomt når det blir bajonettkrig Endret 17. juli 2005 av kenneth11 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 ja demoen er litt kjedelig men den gir litt inntrykk av hvor land tid slagene tar, spiller nå et slag der det løper rundt 30000 på vær side på et enormt kart. og brukte 20 min bare på å komme til fornten. kanoer er også gøy siden de faktisk har en range på 1000 meter, de skader nesten ikke noe(noe som er realistisk for denne typen artilerei) men er pent å se på kanon skydd som går av over formasionen til finden og så det regner frags Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Liker å beordre alle gruppene til å bare stå der mens fienden løper forover Massakre Litt dumt at de bruker sinnsykt lang tid til å komme fram, og når man kommer fram er det vanligvis over på 5 minutter. Et lite spørsmål: jeg greier ikke å bestemme hvor folka skal sikte. Kan jeg gjøre det? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Dette spillet virket meget interresant. Prøvde demoen av Imperial Glory. I og med at jeg hadde hørt at det skulle ligne Total War-serien. Ble rent skuffet av den demoen. Oppstillingssytemet var elendig i forhold. Her håper jeg de har laget et godt oppstillingssystem. Grafiken så jo ikke så gale ut. Soldatene virket litt som om noen hadde tatt blur på dem, men ellers greie. Hadde soldatene vært litt mer detaljerte, så hadde vel alt vært greit. Kanskje litt gress på bakken og, men som sagt, det ser meget interessant ut. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Likte ikke spillet jeg. Det at man ikke kunne velge hvor soldatene skulle sikte, var bare en av tingene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Dette spillet virket meget interresant. Prøvde demoen av Imperial Glory. I og med at jeg hadde hørt at det skulle ligne Total War-serien. Ble rent skuffet av den demoen. Oppstillingssytemet var elendig i forhold. Her håper jeg de har laget et godt oppstillingssystem. Grafiken så jo ikke så gale ut. Soldatene virket litt som om noen hadde tatt blur på dem, men ellers greie. Hadde soldatene vært litt mer detaljerte, så hadde vel alt vært greit. Kanskje litt gress på bakken og, men som sagt, det ser meget interessant ut. det er en del modder ute som forandrer graffiken(tar liksom å gjør spillet skarpere) det finnes også en mod som fra hva jeg har hørt er nesten et must. den heter noe med toolbar mod eller noe, den skal gjøre at man har mer kontroll, men grunnen til at man ikke kan få siktet inn på akuratt den og den finden var man man ikke gjorde det, var liksom "I shot in you're general direction" og når man spiller field komannder gir du ordre til dine undersåtter som får ordrene fra curriere, og så er det liksom litt opp til med hvordan de løser orderen fra deg, de forskjellige offierene har forskjellige takktikker og persionlighet, noe er velig frempå og angriper head on, andre mer forskiktige, og så kommer det så klart ann på hvor trente soldantene dine er. dette er ikke et action spill og den har nok en litt snever fanbase spesielt i europa siden man må ta insiativet til å kjøpe det(får ikke tak i det i europa) men den butikken jeg linka til er velig god, den spytte faktisk inn penger for å få lagd flere eksemplarer etter at activision ikke ville lage flere(de tjente ikke nok på det) en annen ting er at dette er us borgerkrigen og den er nok ikke så spenende som napolions krigen eller andre kriger i europa, de to som lage spillet har sagt de skal lage et spill som tar for seg napolions krigen, men de vet ikke hvor, en annen fin ting med forumet er at skaperne av spillet er det nesten hele tiden og man har direkte kontakt med dem, er faktisk en av dem som har laget flere mods til spillet Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hmm...skal kanskje få tak i denne ja, selv om jeg er litt blakk akkurat nå Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) spiller nå et openplay battle der jeg er fieldcommander med en styrke på over 33000 man. og har spillt over en time med den del mindre slag på noe tusen man på vær side, men så møttes hoveddelen av begge siders styrker med et fint slag med ca. 10-15000 man på vær side, og 10-15 kanoner. ganske gøy forsterker slaget med 5000 jeg hadde som reserver, imens på andre deler av kartet er det mindre salg om div strategiske punkter, jeg fikk assen min kicka når vi slåss om en liten går med et hold punkt på, skulle holde det i 40min men måtte en overlegen styrke, jeg hadde kanskje 2-3000 man og et batteri med kanonen mot 7000 fi og 3 batterier. et annet sted på kartet hadde jeg en styrke på 2000 som skulle håde et mindre viktig punkt i 10 min, noe som de klarte etter å ha slått tilbake en findlig styrke på 4000. alt dette skjer samtidig og samme kart, så langt fra hverandre at man kan gå seg vill og miste kontrollen hvis man ikke bruker kartet flitig Endret 18. juli 2005 av gunfreak19 Lenke til kommentar
wiking18 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Høres rått ut, må nesten prøve dette. Elsker slike spill (Combat Mission f. eks ) Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2005 demo'n er liten i forhold til spillet, i demo'n har du et lite kort slag med noe få 1000 man. i hele spillet er det ca. 30000-50000 på vær side, demo'n har ikke en gang kanoner(noe det burde ha hatt for det er drit kult) ble ferdig med det ene slaget mitt, jeg skrev om tidligere, tok ca. 4 timer tror jeg, og miste ca. 15000 man på vær side. men jeg hadde tatt flere strategiske punkter og hadde fått flere finder til å flykte, så jeg vant ganske overlegent. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Hvilken side spiller du på? Barbecues (Confederates) eller Yankees (Union) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå