BrukerSlettet Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Tenkte å søke på John Bauer. Siden skolen er helt ny, og ikke helt godkjent enda, er min mor redd for at dette vil bli en useriøs og rotete skole det første året. Hva syntes dere? Er det ofte "startproblemer" med nye vidergående skoler? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 de har erfaring fra skoler i sverige, tror ikke det blir noe problem Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 De er bare ute etter pengene dine. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 FEIL! er ikke lov i norge å tjene penger på utdannelse. Så de må drive non profit, i de første årene regner jeg faktisk med at de kommer til å tape noen penger på det. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 FEIL! er ikke lov i norge å tjene penger på utdannelse. Så de må drive non profit, i de første årene regner jeg faktisk med at de kommer til å tape noen penger på det. Ja, det var det. Skjønner ikke helt hvordan de skal finansiere gratis bøker, laptop og 4 uker i Spania for 7000 kroner i året. De får vel støtte fra staten tenker jeg. Men på nyopprettede skoler, er det ofte litt rot i starten? Hva skjer hvis de f.eks. går konkurs i februar? Må jeg ta GK om igjen? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 I sverige er de et kommersielt selskap. Så om de taper penger litt så kommer de nok med litt finansiell støtte og backer up norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå