Tdale Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Har endelig fått meg EOS 350 nå, og er veldig fornøyd. Jeg har også fått til å hente inn RAW filer, men støtte på et problem i dag. Når jeg setter kameraet til å ta både RAW og JPG bilder (samtidig) får jeg riktignok to av hvert bilde når jeg overfører dem, men begge har *.jpg og samme størrelse. Når jeg tar bilder kun med RAW format, går alt greit.. Gjør jeg noe feil? Tommy Lenke til kommentar
foton Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hvis jeg husker riktig så må du bruke noe av programvaren som fulgte med kameraet for å få dette til. I tillegg må du innom menyen i kameraet og bytte kommunikasjonsprotokoll mellom kamera og pc fra "ptp" til "normal". Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Fra PTP til PC mente du kanskje? Skal sjekke programvaren som var med.. Tommy Lenke til kommentar
Elph Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Rart... bruker samme instilling på EOS 20D, og bruker konsekvent kun en kortleser til overføring av bilder, alltid en jpg og en cr2 fil der da..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå