Simkin Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 har meldt meg inn for og få leid 4 filmer gratis innen 14dager, fikk den første filmen idag, men hvordan sender jeg tilbake? fikk dvd plata i ett papp cover.. skal jeg sendte filmen tilbake i den eller? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Gratis hjem- og returleveranser. Ingen avgifter for sen levering! Filmene leveres med A-post, uten fraktkostnader, rett i postkassen din og du beholder dem hjemme så lenge du vil. Når du har sett ferdig en film sender du den tilbake i den forhåndsfrankerte returforpakningen du mottok den i, så sender vi deg neste film fra filmlisten din! -- Brafilm.no. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Skal vel ikke anta noe men det var rimelig flaks at en ansatt svarte innen 4 minutter Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Skal vel ikke anta noe men det var rimelig flaks at en ansatt svarte innen 4 minutter Jeg er ikke ansatt på Brafilm, jeg, men tro det eller ei: Jeg er så kompetent at jeg klarer å lete frem tilgjengelig informasjon på deres hjemmeside. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) aahh, det er sånn ja, bare og legge over flippen på papp coveret som kom, og så sende tilbake Endret 15. juli 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jepp. Værre er det ikke. Stusset litt på det første gangen jeg mottok filmer derfra jeg også, men så fant jeg ut at det ikke akkurat var kompliserte saker. Teipen du skal bruke sitter forøvrig klistret på plastikklommen på filmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå