marte05 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hei! Har mye drittmusikk på iPoden nå, og ingenting er sortert eller noe. Så jeg skal formatere, og legge litt tid i sortering og innlastingen av musikken fremover. Må jeg ha det programmet som fulgte med på CD'en for å formatere iPoden? Kan jeg finne det på nett? Kan vel ikke formatere via iTunes? På forhånd takk! Lenke til kommentar
viranth Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Sjekk forumet på apple.com Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Du kan formatere iPoden ved å bruke "iPod updater"... Den finner du på apple.no.. Du bare åpner programmet, plugger i iPoden, så velger du gjenoppbygg... Det var det du spurte om, eller? Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Ja, takk så mye, azzman! Nå må jeg bare finne "iPod updater" Lenke til kommentar
headgeek Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Søk på "Applestore",du kan gå inn på hvilken butikk som helst, og der finner du, under "iPod+iTunes" nedlasting og oppdatering av iTunes og iPod Updater. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Ipod Updater Krever at du skriver inn apple id`n din. Sjekk om din ipod står på lista, ellers må du finne tidligere oppdateringer. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Krever at du skriver inn apple id`n din. det er feil.. den krever "a valid email adress, first name og last name", men jeg har aldri skrevet noe gyldig inn i de boksene.. Lenke til kommentar
headgeek Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Det kreves ingen gyldig Email-adresse eller navn, jeg bruker f.eks. : Barte Sam, Andeby, [email protected] De færreste slike sider sjekker dette, noen gjør og da får du en nøkkel på Email for å åpne sidene du skal ha eller laste ned, og da kan du jo f.eks bare registrere en gratis Email på Yahoo! eller Hotmail kun for slikt.. Men jeg liker ikke å bli registrert overallt, og legge meg åpen for ytterligere spam fra alle mulige slags innpåslitne firmaer og reklamebyråer, så alle triks for å ikke bli riktig registrert blir benyttet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå