Wyldelife Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Surfet litt på nettet og fant denne saken Til neste år ønsker titusenvis av fans et gjennforent Pink Floyd til Norge både med konsert på Quart festivalen og på Valle Hovin i Oslo. Sterke krefter jobber allerede med finaniseringen og organisering av et Pink Floyd besøk, men det er uklart om Roger Waters vil delta. Gruppens managment skal også være positive til den norske gruppens initiativ etter at prosjekt og finanspersonene i gruppen har lovet at store deler av overskuddet for Norgeskonsertene skal øremerkes humanitære tiltak i den tredje verden. Gode erfaringer etter Pink Floyd's suksess konsert i 1994 huskes også i managmentets kretser. Desuten har Pink Floyd egne ønsker om å spille på en "liten og intim" festival som Quart er i deres arena målestokk. Alt dette refereres her etter seriøse tips som vi mottok fra autoritativt hold innen finans/ prosjekt gruppen som står bak gigangtprosjektet torsdag. Kostnadsrammen blir løselig stipulert til flere titalls millioner kroner når alle utgifter er betalt..De understreker at Quart ledelsen ikke er kontaktet, men vi regner med at de sier "ja takk til dekket bord" når alt er klart, heter det. Kilde:TS Avisen Hva tror dere? Kan dette bli en realitet? Håper på det! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hvis det skjer, skal jeg personlig dra ned dit å se det. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jøss, hvis dette blir realitet så skal iallefall jeg ned og se på. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Får vel vurdere det då, ja. =P Lenke til kommentar
haarod Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Det hadde vært topp, men det er vel 18 år grense på quart.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 får dra og ta en titt hvis dette blir noe av, ja. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 *gasp* SKAL på Quart hvis de er der ja... Lenke til kommentar
alijens Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hvis dette stemmer, noe jeg dessverre ikke tør å tro på, så skal jeg dit. Det hadde vært så kult, jeg var i militæret sist de var her. Noen som skal på zappa plays zappa i spectrum den 14.11.05? Lenke til kommentar
chris Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Det hadde ihvertfall dratt utrolig mange mennesker Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jess! En (èn!) norsk lokalavis spekulererer i at et av verdens største rockeband skal en tur til Norge fordi det er noen som vil at de skal komme! Dette _må_ jo bare stemme. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Det hadde vært topp, men det er vel 18 år grense på quart.. Stemmer vel det ^^ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Jess! En (èn!) norsk lokalavis spekulererer i at et av verdens største rockeband skal en tur til Norge fordi det er noen som vil at de skal komme! Dette _må_ jo bare stemme. Men uanz, hadde det blitt av hadde eg nok reist. Endret 15. juli 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
starfish Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Det hadde vært topp, men det er vel 18 år grense på quart.. Stemmer vel det ^^ Det er ikke 18-års grense på Quart. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Iss, er 18 by then så det er ikke noe worries. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) glemte å lese gjennom hele tråden først Endret 16. juli 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
haarod Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Det hadde vært topp, men det er vel 18 år grense på quart.. Stemmer vel det ^^ Det er ikke 18-års grense på Quart. Haha, daså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå