SvennAndre Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Høres bra ut. Får smake munkholm en gang. Er fan av tuborg så.. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 : 18 September 1988 "Bææ buu bææ buu" Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Høres bra ut. Får smake munkholm en gang. Er fan av tuborg så.. Tuborg er studentpils. Billig fyll Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Norsk Tuborg equals piss. Dansk Tuborg er himmelvann i forhold. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Kan Munkholm kjøpes av barn/ungdom under 18? Ja. Lenke til kommentar
FunC Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Da har jeg fått svar på mitt spørsmål. Litt betenkelig at 0,6% øl selges som alkoholfritt men det var det dette jeg trodde selv også. Og tusen takk til FunC og alle de andre. Det er vel pga at alkoholinnholdet er så lavt at det "forbrennes" med det samme når det er under 0.7% Man må altså som sagt få i seg Mengder på en gang og kontunierlig fylle på for å klare å opparbeide no promille. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Høres bra ut. Får smake munkholm en gang. Er fan av tuborg så.. Tuborg er studentpils. Billig fyll Hehe, syns den er god til å være så billig.. Men ja, studentpils til tusen Jarbra: I dont give a shit Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 jeg jobber i butikk, og når jeg biper inn en øl, kommer det opp en advarsel om at jeg må sjekke legimitasjon til kjøper... (veldig irriterendes) Men; når jeg selger lettøl eller munkholm, kommer ikke denne advarselen opp, så jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å slege denne typen øl til personer under 18. Vet ikke hvorfor jeg kommer med denne informasjonen... Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Munkholm er litt fyldigere i smaken enn tuborg, tror jeg Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 jeg jobber i butikk, og når jeg biper inn en øl, kommer det opp en advarsel om at jeg må sjekke legimitasjon til kjøper... (veldig irriterendes)Men; når jeg selger lettøl eller munkholm, kommer ikke denne advarselen opp, så jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å slege denne typen øl til personer under 18. Vet ikke hvorfor jeg kommer med denne informasjonen... Jeg kan vel ikke kjøpe lettøl? 16 åring? Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 jeg jobber i butikk, og når jeg biper inn en øl, kommer det opp en advarsel om at jeg må sjekke legimitasjon til kjøper... (veldig irriterendes)Men; når jeg selger lettøl eller munkholm, kommer ikke denne advarselen opp, så jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å slege denne typen øl til personer under 18. Vet ikke hvorfor jeg kommer med denne informasjonen... Jeg kan vel ikke kjøpe lettøl? 16 åring? Nei, der står det på flaska at det er alkohol i(høyere prosent enn 1,2%, så bryggeriet må opplyse om det). Få noen til å kjøpe for deg Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 hehe, har faktisk kjøpt øl i butikker, uten spm om legg.. Men sidne jalejale ikke får opp noe warn på lettøl, så begynte jag å lure litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå