Phyx Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Det virker som at Nec sin skjerm får mye ros fra dem har disse. Denne virker for meg en av de beste. Men jeg tror nok at jeg ville ha blitt fornøyd med en Xerox eller Samsung også. Men nå blir det nok en Nec tror jeg. Men jeg bør nok ikke vise noen bilder på Xerox'en til kjerringa... Får da må jeg nok pent bli nødt til og kjøpte den Men denne kom uten DVI kabel? Lenke til kommentar
Blue Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Hei Jeg har akurat investert i to stk. Nec 1970gx, og er stor fornøyd med di. Ingen pixselfeil på noen av di, sylskarp og fine farger. Den blanke flata har jeg ikke noe problem med. Kan anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Det virker som at Nec sin skjerm får mye ros fra dem har disse. Denne virker for meg en av de beste. Men jeg tror nok at jeg ville ha blitt fornøyd med en Xerox eller Samsung også. Men nå blir det nok en Nec tror jeg. Men jeg bør nok ikke vise noen bilder på Xerox'en til kjerringa... Får da må jeg nok pent bli nødt til og kjøpte den Men denne kom uten DVI kabel? Det følger DVI kabel og D-Sub overgang med Xeroxen. Den får dessuten bedre kritikk enn NEC'en, for ikke å nevne at den har langt bedre specs og koster noen hundrelapper mindre. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Jepp... Jeg tror at det blir Xerox allikevel.. Om ikke noen andre har noen andre forslag på skjerm? Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Viewsonic VX924 ser jo bra ut Test Lenke til kommentar
LOG Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Er storfornøyd med min Viewsonic VX924 hvertfall Lenke til kommentar
Uncas Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Går det å spille fps spill like bra på den som på en CRT skjerm? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå