Mafo Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Ukens flørt: XCute DV1 Denne uken har vi valgt en telefon som fikk mye oppmerksomhet når det ble kjent at den skulle komme til Europa. Dette var både på grunn av de unike videomulighetene og det spenstige utseendet. Ta en titt på XCute DV1. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Oppfølgeren er ny og fersk. Burde kanskje skrevet om den i stedet? Men men. Artig mobil den her og. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Det kan nevnes i tillegg at denne telefonen har blitt regelrett slaktet pga elendig brukervennelighet. Men bra kamera har den Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Stygg som pokker. Men, med det kameraet så går det ann. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Stygg som pokker. Jeg vil ikke kalle den styggere enn mange av de SUV'ene som selges i dag Bilde1 Bilde2 Bilde3. Men det som plager meg mest med utseendet er at den er så avsindig tjukk. Telefoner brude vært så tynne som PCMCIA-kort er. Og hvis brukervennligheten i tillegg er ræva så er denne dobbelt så utelukket for min del. Lenke til kommentar
dajamo Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg har denne telefonen og er meget fornøyd både med brukervennligheten og camera Vil bare peke på en feil i innslaget det står skrever "Den hvite bryteren på trommelen på baksiden av telefonen brukes til å åpne og lukke linsedekselet, slik at man ikke skader linsen." Denne bryteren er ikke noe beskyttelse for linsen men en manuel fokus!! Skrytet av høyttaler på toppen er også overdrevet lyden er ikke spesielt bra og blir sprakete når man filmer med lyd på men til gjengeld blir det meget bra bilde da, og stillbildene blir sinnsykt bra!! Med ett mini-sd kort på 512mb eller 1gb får du fylt opp med mange høykvalitets bider eller evt mp3 etc Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 kan du legge ut bilder tatt med denne telefonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg