{-_-}...........Hi Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 hei meg og store brorn min har 2 xboxer med modchip xecuter 2 Så hadde brorn min fått tak i noe vrktøy han åpna sin xbox for å se hva som var der etter det så skulle han prøve slå på xboxen da var den vanelig men etter det så kom det en meny Oops! Something is wrong! 13 <--Error code Code Definition 5-9 HDD Error 10-12 DVD error 13 Dashboard could not be launced 14 Generic dashboard Specifield Error 16 Dashboard files/Settings incorrect 20 Dashboard was launched, but failed 21 Generic, unspecifield error Check web sites for complete descriptions -superrfro ????????????????????????????????????? Vi prøvde å koble xbox til pcen via ftp men det går ikke håper jeg får noen svar takk på forhånd broen min er helt teit!! Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Kanskje du har satt jumperen feil? sjekk det Lenke til kommentar
viranth Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Kanskje modchippen har løsnet? Lenke til kommentar
{-_-}...........Hi Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 inngenting er feil med chipen den virker men det jeg tror at det er Hd som er fuca opp Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) du kan ikke koble til xboxen via ftp, fordi dashboardet er ftp-serveren.... jeg hadde en gang samme problemet, å fikk beskjed om å legge inn dashboardet inn på cd-plate å så kopiere det over til harddisken... fant også en "setup" for Evo-X dashboard på nett... skal se om jeg finner den... EDIT: her har du topicen min med samme problemet: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=280659&hl= Endret 15. juli 2005 av Xbox lover Lenke til kommentar
{-_-}...........Hi Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 du kan ikke koble til xboxen via ftp, fordi dashboardet er ftp-serveren.... jeg hadde en gang samme problemet, å fikk beskjed om å legge inn dashboardet inn på cd-plate å så kopiere det over til harddisken... fant også en "setup" for Evo-X dashboard på nett... skal se om jeg finner den... takk for det håper jeg klare å få det til Lenke til kommentar
{-_-}...........Hi Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 du kan ikke koble til xboxen via ftp, fordi dashboardet er ftp-serveren.... jeg hadde en gang samme problemet, å fikk beskjed om å legge inn dashboardet inn på cd-plate å så kopiere det over til harddisken... fant også en "setup" for Evo-X dashboard på nett... skal se om jeg finner den... EDIT: her har du topicen min med samme problemet: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=280659&hl= kan jeg brenne den på DVD- Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg fikk helt samme melding. Dete skjedde etterpå at jeg koblet til UBS-utstyr, som ikke var Microsoft laget, da jeg gikk inn i Xbox Dashboard, kom meldingen fram. Etter dette, var det umulig for meg å gjøre noe som helst i Dashboard. (alt annet funket da.... fjo) Lenke til kommentar
{-_-}...........Hi Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Okok jeg gjorde som du sa men jeg brukte en CR-r hadde ikke CD-rw så prøvde jeg den i xboxen til brorn min det gikk ikke så prøvde jeg den i min det gikk helt fint men xboxen til broren min er en av de første 1.1 tror jeg er det noe med det eller? men skal prøve med en CD-rw så jeg håpper det går Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Okok jeg gjorde som du sa men jeg brukte en CR-r hadde ikke CD-rw så prøvde jeg den i xboxen til brorn min det gikk ikke så prøvde jeg den i min det gikk helt fint men xboxen til broren min er en av de første 1.1 tror jeg er det noe med det eller? men skal prøve med en CD-rw så jeg håpper det går Det kommer ann på hvilken DVD-rom du har i Xboxen. Det fins tre forskjellinge: - Samsung --> den beste, leser alle slags cder og dvder - Tompson - Toshiba (tror jeg, husker ikke helt) Jeg har i vertfall Samsung og har aldri opplevd problemer med å lese cder eller dvder. RW-plater er det beste å bruke siden de kan brukes på nytt igjen Endret 17. juli 2005 av Xbox lover Lenke til kommentar
Lou Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Dersom du ikke får det til, ville jeg tatt en kikk inne i box'en og sett om han har skadet noe . Har selv revet av litt hår pga av noe i samme duren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå